کد خبر : 1406423 | 16 فروردين 1396 ساعت 01:09 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

لاتزیو 2 - 3 رم؛ صعود لاتزیو به فینال کوپا ایتالیا

با توجه به پیروزی 0-2 دور رفت و علیرغم شکست 2-3 در بازی امشب، لاتزیو راهی فینال کوپا ایتالیا شد.

لاتزیو 2 - 3 رم؛ صعود لاتزیو به فینال کوپا ایتالیا

 

به گزارش "ورزش سه"، رم و لاتزیو در حالی دربی را برگزار می کردند که بیانکوچلستی ها با 2 گل بازی رفت را پیروز شده بودند و شاگردان اسپالتی کار سختی برای فینالیست شدن داشتند.

 

در دقایق ابتدایی، رم حاکم توپ و میدان بود اما دفاع منسجم لاتزیو اجازه خلق موقعیت را گرفته بود و بازی بدون موقعیت خاصی دنبال شد.

 

 

1190677

 

 

در دقیقه 20، الشعراوی با پاس ادین ژکو صاحب موقعیت شد اما ضربه او با عکس العمل استراشوکا همراه بود. لحظاتی بعد باز هم ژکو صاحب موقعیت شد اما خروج سنگربان لاتزیو مانع باز شدن دروازه شد.

 

اما بر خلاف جریان بازی، در دقیقه 37 لاتزیو به گل رسید. با ارسال از جناج راست، ایموبیله در محوطه صاحب موقعیت شد اما ضربه او با عکس العمل آلیسون همراه بود و در ریباند، میلیکویچ گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

اما رم خیلی سریع به جریان بازی بازگشت و در دقیقه 43 به گل رسید. ارسال رودیگر با دفع اشتباه مدافعان لاتزیو همراه بود تا الشعراوی با یک بغل پای زمینی، بازی را به تساوی بکشاند و نیمه اول با نتیجه 1-1 به پایان برسد.

 

 

1190678

 

 

با شروع نیمه دوم، لاتزیو بازی را هجومی آغاز کرد و مزد برتری خود را در دقیقه 54 گرفت. ایموبیله با فرار از تله آفساید، با سنگربان رم تک به تک شد و با ضربه ای دقیق موفق شد گل دوم لاتزیو را به ثمر برساند.

 

 

1190680

 

 

بعد از گل لاتزیو، بازی رم آهنگی هجومی به خود گرفت و آنها موفق شدند در دقیقه 66 گل تساوی را به ثمر برسانند. با پاس الشعراوی، محمد صلاح از جناح چپ با ضربه ای دقیق موفق به زدن گل تساوی شد.

 

 

1190676

 

 

لحظاتی بعد، رم می توانست با ضربه سر استروتمن به گل سوم برسد اما سنگربان لاتزیو مانع این اتفاق شد.  در لحظات پایانی، محمد صلاح موفق شد گل سوم رم را از روی ریباند ضربه ژکو  به ثمر برساند تا جالوروسی ها پیروز این دربی باشند. 

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا لاتزیو با توجه به پیروزی 0-2 دور رفت، راهی فینال کوپا ایتالیا شود.

دیدگاه‌ها