کد خبر : 1406515 | 16 فروردين 1396 ساعت 15:21 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

بالاک:

انتخاب رئال، یک اشتباه بزرگ برای هازارد است

هافبک آلمانی و پیشین چلسی به ادن هازارد توصیه کرد که در این تیم بماند و فکر رفتن به رئال‌ مادرید را از سرش بیرون کند.

 انتخاب رئال، یک اشتباه بزرگ برای هازارد است

به‌ گزارش ‌"ورزش سه"، میشاییل بالاک زمانی برای چلسی بهترین بازی ها را ارائه می داد و هنوز هم ارتباط نزدیکی با این باشگاه دارد.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال آلمان در سال ۲۰۰۲ زمانی که با بایرلورکوزن نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، از رئال‌ مادرید پیشنهاد داشت ولی به بایرن مونیخ رفت. او معتقد است که ادن هازارد هم باید قید رفتن به رئال‌ مادرید را بزند.

 

 

1190758

 

 

بالاک درباره این موضوع گفت‌:« وقتش رسیده است که هازارد تصمیمش را بگیرد. او باید تصمیم بگیرد به رئال برود و  یا در چلسی بماند. ادن در حال‌ حاضر یکی از بهترین بازیکنان جهان است که در باشگاه بزرگی بازی می‌کند.

رفتن به رئال‌ مادرید دشواری‌های خودش را دارد. شک دارم او بتواند در حضور فوق ستاره های رئال، از لحاظ ذهنی خودش را به شرایط ایده آل برساند. هازارد از جمله بازیکنانی نیست که خیلی در رختکن حرف می زنند و او باید در تیمی که حضور دارد، این حس را داشته باشد که بازیکن شماره یک است. در رئال این امکان برای او فراهم نیست.

 

هازارد باید بداند می‌تواند در پنج سال بعد بهترین بازیکن چلسی باشد. زمان برده است که هازارد به این جایگاه در چلسی برسد و این‌که دوباره بخواهد از نو این بار در رئال‌ مادرید شروع کند، کار سختی است. به هیچ وجه به او توصیه نمی‌کنم این کار را انجام بدهد.

بهتر است او در چلسی بماند و فکر رفتن به رئال‌ مادرید را از سرش بیرون کند. هرچند رد پیشنهاد رئال سخت است؛ با این حال این خود اوست که باید تصمیم بگیرد در چلسی بماند یا خیر.»

دیدگاه‌ها