کد خبر : 1407294 | 19 فروردين 1396 ساعت 15:22 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

مثلث مخوف 100 تایی خواهد شد

جشن یکصدمین بازی MSN در مالاگا

اگر اتفاق خاصی نیفتد، امشب در ورزشگاه لاروسالدا، شاهد یکصدمین حضور مثلث مسی، نیمار و سوارز در ترکیب بارسلونا خواهیم بود.

جشن یکصدمین بازی MSN در مالاگا

به گزارش "ورزش سه"، بارسا امشب در زمین مالاگا دیدار حساسی پیش رو دارد و برای پیروزی در این مسابقه، چشم به گلزنی مثلث MSN دارد.

مسی، سوارز و نیمار، برای یکصدمین بار امشب از ابتدا کنار یکدیگر در ترکیب بارسلونا به میدان خواهند رفت. در این فصل بارسا با حضور این سه بازیکن از ابتدا در زمین، هرگز مغلوب نشده است. این بازی همچنین یکصد و هفتادمین دیداری است که انریکه روی نیمکت مربیگری بارسا می نشیند.

 

 

1191523

 

 

25 اکتبر 2014 برای اولین بار شاهد شکل گیری این مثلث مخوف در بارسا بودیم. البته اوضاع چندان خوب پیش نرفت و بارسا در زمین رئال 3-1 شکست خورد. در بازی بعدی نیز بارسا با حضور این مثلث در زمین، یک شکست خانگی تلخ برابر سلتا را پذیرفت اما در ادامه، همه چیز با این مثلث برای بارسلونا بهتر شد.

در 99 بازی قبلی که MSN از ابتدا در ترکیب بارسا قرار داشته، این تیم 78 بار پیروز شده و تنها 11 بار مغلوب حریفان خود شده است. مسی، نیمار و سوارز در سه سال گذشته 350 گل برای بارسا به ثمر رسانده اند که 224 تایش زمانی بوده که هر سه از ابتدا در ترکیب حاضر بوده اند.

 

در دو فصل گذشته این سه بازیکن در 35 دیدار به عنوان بازیکن ثابت برای بارسا به میدان رفته اند و در فصل جاری این آمار 29 بازی بوده است. از محرومیت ها، مصدومیت ها، بازی های ملی و تصمیم فنی مربی، می توان به عنوان عوامل غیبت MSN در ترکیب بارسا نام برد.

دیدگاه‌ها