کد خبر : 1407599 | 20 فروردين 1396 ساعت 17:48 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

آسیایی شویم قرارداد بازیکنان بیشتر می شود

شیعی: فقط از جلالی برنامه خواسته‌ایم

مدیرعامل پیکانی ها در رابطه با شایعاتی که در رابطه با جذب مربی در این تیم مطرح شده می گوید تنها از جلالی برنامه خواسته اند و تاکنون با هیچ مربی دیگری صحبتی نداشته اند.

شیعی: فقط از جلالی برنامه خواسته‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، محمود شیعی در رابطه با اوضاع اخیر پیکان، کسب سهمیه آسیایی، شایعه تغییر مربی در این تیم و ... به اظهارنظر پرداخت. وی در این باره گفت:

 

 

می خواستیم در لیگ بمانیم اما اکنون هدف آسیایی داریم

در ابتدای لیگ مهمترین برنامه ما حضور در لیگ برتر بود، اما پس از برگزاری بازی ها و نتایجی که به دست آمد به این نتیجه رسیدیم که می توان به رده های بالای جدول هم فکر کرد، بازی های خوب تیم باعث شد تا به این فکر کنیم که می توان سهمیه آسیایی هم کسب کرد. البته دو، سه فرصت هم از دست دادیم اما به لطف خدا و تلاش تیم موفق شدیم در جایگاهی قرار بگیریم که احتمال آسیایی شدن را داشته باشیم.

 

 

آسیایی شویم مبلغ قرارداد بازیکنان بیشتر می شود

اگر بتوانیم آسیایی شویم که عالیست اما اگر در نهایت موفق به این کار هم نشدیم چیزی را از دست نداده ایم، البته ما هم به دنبال این هستیم تا بتوانیم در تیم انگیزه ایجاد کنیم تا بازیکنان بدانند زحمات آنها کاملا دیده می شود، ما دو نوع پاداش برای تیم در نظر داریم، یکی پاداش هاییست که پس از بازی های مختلف به تیم می دهیم که تقریبا تمام آنها عملی شده است، اما اگر بتوانیم آسیایی شویم نیز مبلغی به عنوان پاداش به مبلغ قید شده در قرارداد بازیکنان اضافه می کنیم. در هیات مدیره راجع به این پاداش صحبت کردیم و توافق حاصل شد تا در صورت آسیایی شدن این اتفاق بیفتد.

 

 

به غیر از جلالی با هیچ مربی دیگری صحبت نکردیم

تا این لحظه به غیر از مجید جلالی از هیچ مربی دیگری برنامه نخواستیم، حتی در تمرین روز گذشته هم به طور ضمنی در رابطه با جذب بازیکن صحبت کردیم، تا الان به طور مکتوب برنامه های جلالی را دریافت نکردیم اما تاکنون تنها از او برنامه خواستیم و به دنبال این هستیم تا نقطه نظرات مان را به هم نزدیک کنیم. در حال حاضر مشغول جمع بندی بودجه هستیم تا در رابطه با جذب بازیکنان مورد نظر برنامه ریزی کنیم.

 

 

تنها من می توانم برای جذب مربی اقدام کنم

هیچ کدام از صحبت هایی که دررابطه با توافق با مربیان دیگر مطرح می شود را تایید نمی کنم، حتی عنوان می شود مدیرعامل کارخانه در رابطه با جذب مربی اقدام کرده در حالی که ایشان مدیرعامل یک مجموعه بزرگ است و وقت ورود به این موارد را ندارد، ایشان هر نقطه نظری داشته باشد قطعا به بنده منتقل می کند، در مجموعه پیکان تمام کارها برنامه ریزی شده است و تنها کسی که می تواند در قضیه جذب مربی ورود کند بنده به عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان هستم.

 

 

اگر از داوری ضرر کردیم، متنفع هم شده ایم

پس از دیدار برابر پرسپولیس آقای جلالی اصلا بحث داوری نکردند و نمی دانم چرا رسانه ها در این باره به تحلیل پرداختند، ایشان تنها از بیانیه پرسپولیس انتقاد کرد که کاملا هم درست بود، هم به خاطر جایگاهی که بنده در هیات رئیسه دارم و هم به خاطر اعتقاد کاری ام می گویم همانطور که ما از داوری متضرر شدیم، منتفع هم شده ایم و اصلا اینگونه نیست که بخواهیم یک طرفه به قاضی برویم، داوری هم اشتباه دارد و کاری نمی توان کرد مگر آنکه حمایت کنیم تا اوضاع بهتر از قبل شود، من کاملا مایل هستم داوری در ایران شجاعانه و محکم باشد.

 

 

هیچگاه مسائل فدراسیون را با پیکان یکی نمی کنم  

هیچگاه مسائل مربوط به فدراسیون و هیات رئیسه را با مسائل شخصی و تیمی، یکی نمی کنم، اصولا سعی می کنم همیشه در هر جایگاهی که حضور دارم به خوبی مسئولیتم را به انجام برسانم و این را خوب می دانم نباید همه چیز را با هم مخلوط کرد و به همین دلیل تاکنون تصمیمی نگرفته ام یا رایی نداده ام که تنها به سود باشگاه پیکان باشد.

 

 

سه ماه آمده ام اما تاکنون جلسه ای نداشتیم

شیعی در پایان در رابطه با عضویت خود در کمیته فنی و توسعه گفت: بله حدود سه ماه است به عضویت این کمیته درآمده ام اما در اینجا باید گله ای داشته باشم، حدود سه ماه است من در این کمیته حضور دارم اما تاکنون یک جلسه هم برگزار نکرده ایم، طبیعتا این کمیته ها در تمام دنیا روی کیفیت ورزش و یا فوتبال تاثیرگذار است و باعث تحرک بیشتر آن می شوند اما ما تاکنون در این باره حتی یک جلسه هم برگزار نکرده ایم و مشخص است به این ترتیب نمی توان از آن نتیجه گرفت.

دیدگاه‌ها