کد خبر : 1407911 | 22 فروردين 1396 ساعت 00:23 | 107K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم ما و پرسپولیس صعود کنیم

لادروپ: یک پای ایران در جام جهانی است

اسطوره فوتبال دانمارک معتقد است صعود ایران به جام جهانی تقریبا قطعی شده است.

لادروپ: یک پای ایران در جام جهانی است

به گزارش "ورزش سه"، میشل لادروپ در گفت‌وگوی ضبط شده‌ای که پیش از بازی با پرسپولیس از او گرفته شده بود، اظهار کرد: دو سال قبل با تیم سابقم لخویا به ایران آمدیم که بازی خوبی نداشتیم و 3 بر صفر باختیم اما در دوحه برنده شدیم و در آخر همراه با این تیم به مرحله بعد صعود کردیم که امیدوار هستم امسال هم ما و پرسپولیس به دور دوم برویم.


او ادامه داد: در مرحله گروهی لیگ قهرمانان امسال خوش‌شانس نبودیم چون با بهترین‌های ایران و عربستان همگروه شدیم ولی خوش شانس بودیم که در دور رفت صدرنشین شدیم؛ خوبی فوتبال این است که اگر از اول مدعی اصلی هم نباشید، می‌توانید برنده شوید.


لادروپ با بیان اینکه جو ورزشگاه آزادی در مقایسه با استادیوم‌های سانتیاگو برنابئو و نیوکمپ ابراز کرد: طرفداران تیم‌های مختلف با هم متفاوت هستند ولی اگر 100 هزار و حتی 85 یا 75 هزار تماشاگر در سانتیاگو، نیوکمپ و ... باشند یک قدرت بیشتری به تیم میزبان اضافه می‌شود؛ انتظار بازی سختی مقابل پرسپولیس دارم چون این جمعیت بزرگ قرار است از این تیم حمایت کنند.


اسطوره فوتبال دانمارک درباره بازی با پرسپولیس گفت: مسابقه رفت را بردیم و پس از پایان آن دیدار برانکو به من تبریک گفت که من هم گفتم تیم خوبی دارید؛ ممکن بود آن دیدار 3 بر 3 یا 4 بر 4 شود؛ فوتبال همین است و انتظار مسابقه سختی دارم.


سرمربی الریان درمورد اینکه علاقه‌ای به بازیکنان پرسپولیس برای اضافه کردن به تیم‌اش دارد، عنوان کرد: شاید اگر یک بازیکن را بگویم، بازیکن خودم در آن پست پیش خود فکر کند بازی‌اش خیلی خوب نیست ولی این تیم بازیکنان خوبی دارد.


لادروپ درمورد حضورش در الریان با وجود پیشنهاد از ژاپن، گفت: این امکان را داشتم به اروپا و لیگ‌های معتبر برگردم ولی دوران مربیگری من رو به پایان است و این تیم آخرین یا یکی به آخر است که هدایت می‌کنم؛ در قطر رسانه‌ها زیاد سر و کله نمی‌زنند و من هم می‌توانم بیشتر به فوتبال بپردازم؛ حواشی و هیاهو اطرافم در قطر کمتر است چون 35 سال این مشکلات را به‌عنوان بازیکن و مربی داشتم؛ پاپاراتزی‌ها نبودند ولی در قطر اوضاع کمی آرام‌تر است.
 

او پیرامون عملکرد تیم ملی ایران همراه با کارلوس کی‌روش گفت: آنها زیربنای خوبی دارند و تیم سریع و قدرتمندی هستند؛ ایران مهاجمانی دارد که کارهای انفرادی خوبی انجام می‌دهند حالا باید گفت یک و حتی بیشتر پای ایران در جام جهانی است ولی متاسفانه دو بار قطر را شکست دادند.


سرمربی الریان با بیان اینکه بازی برگشت ایران و قطر را دیدم، اظهار کرد: ایران تیم خوبی است و بعضی بازیکنان پرسپولیس مثل مهاجم‌شان که به ما گل زد، در آن هستند؛ فوتبال ایران بازیکنان خوبی دارد که برخی از آنها در پرسپولیس هستند و اینکه در یک باشگاه حضور دارند، کارشان را ساده می‌کنند.


لادروپ در پاسخ به این سوال که بارسایی است یا رئالی، گفت: از وقتی فوتبال کنار گذاشتم، هیچ سوالی را به این اندازه نپرسیدند.

دیدگاه‌ها