کد خبر : 1408034 | 22 فروردين 1396 ساعت 15:55 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

طلسم عجیب مسی در یک چهارم نهایی ها

بارسلونا امشب در تورین بازی حساسی برابر یوونتوس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پیش رو دارد و برای موفقیت در این بازی بیش از همه چشم به ساق های لیونل مسی دارد.

طلسم عجیب مسی در یک چهارم نهایی ها

به گزارش "ورزش سه"، مسی در این فصل، آمادگی به مراتب بهتری نسبت به فصل گذشته در چنین مقطعی دارد ولی مسئله نگران کننده این است که او هرگز موفق به گلزنی به بوفون نشده و همچنین در سه فصل اخیر هرگز در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پایش به گلزنی باز نشده است.

 

 

1192204

 

 

آخرین گل مسی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به بازی رفت پاری سن ژرمن و بارسا در فصل 2012-13 بر می گردد که او تک گل بارسا در پارک دو پرنس را به ثمر رساند. او فصل 2013-14 در دو مصاف برابر اتلتیکو موفق به گلزنی نشد. در بازی رفت این نیمار بود که تک گل بارسا را در تساوی 1-1 این تیم مقابل اتلتیکو به ثمر رساند و بازی برگشت نیز 1-0 به سود روخی بلانکوس ها تمام شد.

 

فصل 2014-15، بارسا در یک چهارم نهایی بازهم به مصاف پی اس جی رفت. در بازی رفت سوارز، نیمار و اینیستا زنندگان گل بارسا بودند و در بازی برگشت که بارسلونا 2-0 پیروز شد، این نیمار بود که دبل کرد. فصل گذشته نیز بارسا در یک چهارم نهایی به مصاف اتلتیکو رفت که در بازی رفت سوارز دو گل به ثمر رساند تا بارسا 2-1 پیروز شود اما در بازی برگشت اتلتیکو 2-0 پیروز شد و صعود کرد.

 

باید دید مسی امشب مقابل یووه می تواند طلسم سه سال گل نزدن در یک چهارم نهایی را بشکند یا خیر.

دیدگاه‌ها