کد خبر : 1408470 | 24 فروردين 1396 ساعت 13:14 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

سوکراتیس: یوفا با ما مثل حیوان برخورد کرد

سوکراتیس، مدافع دورتموند تاکید کرد که فیفا با انتخاب زمان بازی با موناکو، با بازیکنان دورتموند مثل "حیوانات" برخورد کرده است.

سوکراتیس: یوفا با ما مثل حیوان برخورد کرد

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته با نتیجه 3-2 مقابل موناکو در خانه شکست خورد و این در حالیست که قرار بود بازی روز سه شنبه شب برگزار شود ولی به خاطر انفجار بمب در نزدیکی اتوبوس دورتموند، این بازی یک روز به تعویق افتاد. بازیکنان و مربی دورتموند معتقدند که یوفا باید زمان دیگری را برای بازی انتخاب می‌کرد زیرا آنها در شوک انفجار بودند و حال سوکراتیس، حمله تندی به یوفا کرد.

 

1192396

 

او گفت:" درابتدا باید بگویم که خوشحالم که زنده ام. سخت ترین روز زندگی ام را پشت سر گذاشتم و امیدوارم هیچکس چنین چیزی را تجربه نکند. پس از اتفاقات سه شنبه اصلا نمی‌توانستم به بازی فکر کنم. یوفا باید متوجه شود که ما حیوان نیستیم. ما هم از مردم هستیم که خانه داریم، خانواده و بچه داریم. ما حیوان نیستیم. خوشحالم که من و بقیه بچه ها زنده هستند.

فوتبال بازی کردن در این شرایط برای هر کسی بسیار دشوار است. امیدوارم اتفاقی که برای ما رخ داد دیگر برای کسی رخ ندهد و آخرین باری باشد که شاهد چنین چیزی هستیم. با مربی و رئیس باشگاه صحبت می‌کنیم ولی راه حلی وجود ندارد. همانطور که گفتم ، حس کردم که یک حیوان هستم و نه یک شخص. هر کسی که چنین شرایطی را تجربه نکرده نمی‌تواند متوجه ابعاد این اتفاق شود."

 

دیدگاه‌ها