کد خبر : 1408581 | 25 فروردين 1396 ساعت 00:24 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

توقف منچستریونایتد در خانه اندرلخت

منچستریونایتد در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در خانه اندرلخت با تساوی 1-1 متوقف شد تا سرنوشت تیم صعود کننده در دیدار برگشت مشخص شود.​​​​​​​

توقف منچستریونایتد در خانه اندرلخت

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا شاگردان ژوزه مورینیو با گل هنریک میخیتاریان پیش افتادند اما گل لیندر دندونکر در دقیقه 86، امیدهای اندرلخت برای صعود به مرحله بعد را پررنگتر کرد.

 

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 5 روی اشتباه سرخیو رومرو به گل برسد اما بازیکنان اندرلخت نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.

 

بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی بازی متعادل تر شد اما باز هم این تیم میزبان بود که موقعیت های بهتری روی دروازه منچستریونایتد ایجاد می کرد تا اینکه در دقیقه 18، چیزی نمانده بود که لینگارد گل اول بازی را به نام خود ثبت کند اما ضربه او از فاصله ای نزدیک، به تیر دروازه برخورد کرد.

 

بعد از این موقعیت جریان بازی کاملا به سود یونایتدها تغییر کرد و بازیکنان این تیم توپ و میدان را در اختیار گرفتند و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند تا اینکه در دقیقه 36، هنریک میخیتاریان شیاطین را پیش انداخت. روی ارسال عالی والنسیا از سمت راست، راشفورد ضربه اول را زد که توسط دروازه بان حریف برگشت داده شد و توپ برگشتی را میخیتاریان از زاویه ای بسته، وارد دروازه کرد.

 

 

1192765

 

در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل شد اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و در نهایت نیمه اول با برتری 1-0 منچستریونایتد به پایان رسید.

 

نیمه دوم را اندرلخت بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم می توانستند در همان دقایق ابتدایی به گل تساوی برسند اما حضور به موقع والنسیا در دو موقعیت پیاپی، دروازه رومرو را نجات داد.

 

برتری تیم میزبان ادامه پیدا کرد و هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، حملات این تیم شدت بیشتری پیدا می کرد تا اینکه در دقیقه 86، دندونکر سرانجام کار را به تساوی کشید.

 

ایوان ابرادوویچ بود که بعد از یک نفوذ خوب، با ارسالی تماشایی توپ را به محوطه جریمه یونایتد فرستاد و دندونکر هم با یک ضربه سر قدرتمندانه، کار را تمام کرد.

 

در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند اما هیچ یک از فرصت های آنها تبدیل به گل نشد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها