کد خبر : 1408650 | 25 فروردين 1396 ساعت 16:10 | 54.5K بازدید | 0 دیدگاه

امباپه رئالی می شود؟

پدیده موناکو در مسیر تبدیل به گرانترین بازیکن دنیا

کیلیان امباپه، ستاره 18 ساله موناکو با درخشش در فصل جاری، سخت مورد توجه رئال و چند تیم بزرگ دیگر قرار گرفته است.

پدیده موناکو در مسیر تبدیل به گرانترین بازیکن دنیا

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان ام باپه ستاره این فصل موناکو توانسته است با بازیهای خیره کننده خودش، نامش را بر سر زبان ها بیندازد. اخیرا دو گل زیبای او برابر دورتموند نشان از اهمیت بالای این بازیکن جوان در تیم موناکو داده است و اکنون همه از انتقال این بازیکن به تیمی بزرگتر سخن به میان آورده است.

 

 

1187688

 

 

در حالی که در ابتدای فصل همه قیمت این بازیکن را ۵۰ میلیون یورو می دانستند، درخشش مداوم این بازیکن در هفته های پیش رو باعث شده است تا اخیرا قیمت او به بیش از ۱۰۰ میلیون یورو برسد. در حالی که ابتدا از پاری سن ژرمن به عنوان مشتری این بازیکن یاد شده بود، اخبار در فرانسه به گوش رسیده است که رئال مادرید برای به خدمت گرفتن این بازیکن حاضر است ۱۱۰ میلیون یورو به تیم فرانسوی بپردازد. رئالی ها در تردیدند تا یک فصل دیگر منتظر امباپه بمانند یا همین تابستان او را به خدمت بگیرند.

 

در حال حاضر پل پوگبا گرانترین بازیکن جهان است که با رقم 105 میلیون یورو از یوونتوس جدا و راهی منچستریونایتد شد و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم این شرایط برای ام باپه نیز تکرار می شود یا خیر.

غیر از رئال مادرید، به نظر می رسد تیم هایی چون منچسترسیتی و بارسلونا نیز خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن برای فصل آینده شده اند.

دیدگاه‌ها