کد خبر : 1408957 | 26 فروردين 1396 ساعت 18:51 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیرین دورتموند برابر فرانکفورت

دورتموند موفق شد با ارائه نمایشی خوب با نتیجه 1-3 فرانکفورت را مغلوب کند.

پیروزی شیرین دورتموند برابر فرانکفورت

 

 

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند برای نزدیک شدن به رتبه دوم جدول و جبران نتایج هفته های اخیر، باید در خانه از سد فرانکفورت عبور می کرد.

 

بازی با برتری دورتموند آغاز شد و این تیم در دقیقه 3 به گل رسید. با یک و دوی اوبامیانگ و پولیسیچ، موقعیت خوبی برای رویس فراهم شد تا او با ضربه ای دقیق گل اول را به ثمر برساند.

 

 

1193090

 

1193093

 

لحظاتی بعد دورتموند با اشتباه مدافعان فرانکفورت در حال دستیابی به یک گل به خودی بود که توپ به بیرون رفت تا دورتموند در دو برابر کردن اختلاف ناکام باشد.

 

در دقیقه 10 و با ارسال توپ پشت مدافعان دورتموند، فابیان می توانست گل تساوی را به ثمر برساند که این اتفاق رخ نداد.

 

در دقیقه 20 و با اشتباه عجیب آبراهام، رویس صاحب موقعیت شد اما پوشش خوب هرادسکی دروازه فرانکفورت را نجات داد. در دقیقه 24 گاینویچ با ضربه ای دقیق دروازه دورتموند را تهدید کرد اما بورکی سد راه شد.

 

اما تلاش فرانکفورت بالاخره نتیجه داد و این تیم با شوت از راه دور و زیبای فابیان در دقیقه 29 گل تساوی را وارد دروازه دورتموند کرد.

 

اما دورتموند خیلی سریع نبض بازی را در دست گرفت و در دقیقه 39 گل دوم را به ثمر رساند. پاپاستاتوپولوس پشت محوطه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای دیدنی دورتموند را دوباره پیش انداخت.

 

 

1193091

 

1193092

 

 

در دقیقه 45 و با ارسال رویس، پاپاستاتوپولوس این بار با ضربه سر دروازه فرانکفورت را تهدید کرد اما توپ به بیرون رفت. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا دورتموند 1-2 نیمه اول را به سود خود به پایان برساند.

 

نیمه دوم با برتری دورتموند آغاز شد و این تیم حاکم توپ و میدان بود. در دقیقه 58 اوبامیانگ صاحب موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه فرانکفورت شد که با بی دقتی آن را از دست داد.

 

در دقیقه 70، فابیان یک بار دیگر با ضربه ای از راه دور دروازه بورکی را تهدید کرد اما شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت. دقایقی بعد، کاسترو از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه فرانکفورت را تهدید کرد اما هرادسکی با عکس العمل به موقع مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

 

اما در دقیقه 88 دورتموند موفق به زدن گل سوم شد. با پاس دمبله، اوبامیانگ تک به تک شد تا با یک ضربه فنی گل شماره 26 خود را در فصل جاری به ثمر برساند تا دورتموند در نهایت با نتیجه 1-3 فرانکفورت را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها