کد خبر : 1408969 | 26 فروردين 1396 ساعت 20:04 | 179K بازدید | 3 دیدگاه

دوسال پیش برای ماندن می جنگیدیم و حالا قهرمانیم

تبریک برانکو به سیدجلال بابت پنالتی طارمی

سرمربی سرخپوشان خوشنود از کسب عنوان قهرمانی تیمش،در خصوص اتفاقات دیدار، تلاش برای لوث کردن قهرمانی و البته ماجرای زدن پنالتی صحبت کرد.

تبریک برانکو به سیدجلال بابت پنالتی طارمی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل توانست عنوان قهرمانی لیگ شانزدهم را از آن خود کند تا برانکو ایوانکوویچ نیز در کنار علی پروین و افشین قطبی موفق شود این تیم را به عنوان قهرمانی برساند. تیمی که او در فاصله چند هفته مانده به پایان فصل و در آستانه سقوط در اختیار گرفته بود و اکنون با تلاشی مستمر در دو فصل اخیر توانست عنوان برتر فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد تا کار نیمه تمام فصل گذشته را تکمیل کند.


سرمربی کروات سرخپوشان در خصوص این دیدار و حواشی آن در پایان بازی به صحبت پرداخت که بیشتر آن حول تبریک به شاگردانش و البته مدیریت باشگاه بود.


ما شایسته قهرمانی بودیم
همه می‌دانند که چقدر شاد هستیم. ما توانستیم قهرمان ایران شویم و از این بابت خوشحالیم. تبریک بزرگ من برای بازیکنانم ، کادر فنی و آقای طاهری است. بی‌شک طاهری بهترین شرایط را برایم به وجود آورد و تیم خوبی را در اختیارم گذاشت. تشکر ویژه‌ای از هواداران دارم. آن‌ها در کل فصل یار دوازدهم ما بودند. پرسپولیس استحقاق این شادی را داشت و ما شایسته این قهرمانی بودیم. در کل فصل در بهترین فرم قرار داشتیم و نشان دادیم بهترین تیم ایران هستیم.

 


پارسال هم قهرمان شده بودیم
چیزی که از همه مهم‌تر است این است که نشان دادیم که از مدیریت تا کادر فنی، بازیکنان و هواداران، همه یک تیم هستیم. طبیعی است که همه هدف‌مان این است که بقیه بازی‌ها را نیز با همین کیفیت پیش ببریم اما همین جا می‌خواهم اجازه بگیرم تا شادی خود را برای این قهرمانی آغاز کنیم. پرسپولیس دو سال پیش برای ماندن در لیگ می‌جنگید، پارسال عملا قهرمان شد و امسال نیز قاطعانه به مقام قهرمانی رسید.

 


سومین قهرمانی من در سه کشور مختلف بود
با تمام خستگی که امروز داشتیم، تیم برتر میدان بودیم و می‌توانستیم خیلی زودتر کار را تمام کنیم. در نیمه نخست ۵ موقعیت داشتیم اما به هر حال توانستیم با پیروزی امروز، قهرمان لیگ شویم. همه انتظار داشتند که هر روز باکیفیت‌تر باشیم و ما نیز این گونه بودیم. این سومین قهرمانی من در سه کشور مختلف است. در بازی امروز مهم‌ترین مسئله کسب سه امتیاز بود. در ۱۵ دقیقه ابتدایی ۵ موقعیت میلیون درصدی داشتیم و اگر این توپ‌ها گل می‌شد می‌توانستیم در ابتدای کار با سه یا چهار گل پیش بیفتیم. ماشین‌سازی تیم باکیفیتی است و سطح بازی این تیم نسبت به جایگاهش در جدول بالاتر است. آن‌ها به عنوان میزبان، تلاش خود را کردند اما نتیجه نگرفتند. این تیم توانسته استقلال را شکست دهد و سپاهان را نیز در اصفهان ببرد. در مقابل تراکتورسازی نیز به تساوی دست یافته و تمام این نتایج نشان دهنده آن است که تیم ماشین‌سازی، تیم خوبی بوده است.

 


برای لوث کردن قهرمانی‌مان تلاش نکنند
تلاش‌هایی هست که می‌خواهند قهرمانی ما را کم‌فروغ نشان دهند. به ما بگویید چه زمانی داور کمک‌مان کرد؟ آیا فکر می‌کنید با کمک داور پیروز شدیم؟ ما از هفته نخست در صدر جدول بودیم. صاحب بیشترین گل زده و کمترین گل خورده هستیم اما اگر شما می‌خواهید بگویید که ما با کمک داور پیروز شدیم، من از بابت این پیروزی از شما عذرخواهی می‌کنم.

 


داستان پنالتی مهدی طارمی
من زدن ضربه پنالتی را به کاپیتان تیم جلال حسینی واگذار کرده بودم اما او تصمیم گرفت که طارمی بزند. من هم به سید جلال تبریک می‌گویم که توانست در طارمی اعتماد به نفس ایجاد کند. کاپیتان تیم دست راست مربی است و هر تصمیمی که بگیرد قابل احترام است.

 


ایران به پیشرفت خود ادامه می‌دهد
در حال حاضر در تبریز وضعیت چمن دو ورزشگاه یادگار امام و ورزشگاه گسترش فولاد خوب است. در مشهد، اصفهان، اهواز و تهران نیز زمین‌های باکیفیت بالایی وجود دارند که امکان ارائه بازی باکیفیت را فراهم می‌کنند.ایران ظرفیت مناسبی در حوزه تیم‌های پایه و نیروی انسانی دارد و عشق مردم این کشور به فوتبال باعث شده این ورزش پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. ایران سال‌هاست که در رده بالای تیم‌های آسیایی قرار گرفته و به پیشرفت خود ادامه می‌دهد.


خودم را درگیر درگیری‌ها نمی‌کنم، ما قهرمانیم
همیشه و در همه جای دنیا بین هواداران چنین اتفاقاتی پیش می‌آید. من خودم را مشغول آن‌ها نمی‌کنم زیرا به هدفم رسیده‌ام.


رویکرد تیم در سه بازی باقیمانده و استفاده از بازیکنان جوان؟
باید وضعیت بازیکنان را بسنجم. احتمالا تغییراتی را در بازی‌های آینده خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها