کد خبر : 1409258 | 27 فروردين 1396 ساعت 23:40 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

هررا: مرتکب خطای هند نشدم

آندر هررا، هافبک اسپانیایی منچستریونایتد، معتقد است تصمیم داور برای ادامه بازی پیش از گل اول تیمش در دیدار امروز مقابل چلسی، درست بود.​​​​​​​

هررا: مرتکب خطای هند نشدم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که با پیروزی 2-0 شیاطین سرخ به پایان رسید، هررا پاس گل اول را برای مارکوس راشفورد فراهم کرد و خود هم گل دوم را در ابتدای نیمه دوم به ثمر رساند.

 

روی گل اول، بازیکنان چلسی معتقد بودند که هررا در هنگام گرفتن توپ از نمانیا ماتیچ، توپ را با دست لمس کرد اما او معتقد است که حرکتش عمدی نبوده و تصمیم داور درست بوده است.

 

او به خبرنگاران گفت:" من قصد نداشتم توپ را با دست لمس کنم. من در حالی می دویدم که دست هایم کاملا کنار بدنم بود. نمی دانم توپ به دستم خورد یا نه اما من قصد زدن توپ با دست را نداشتم.

 

 

1193423

 

 

فکر می کنم در فوتبال اگر قصد زدن توپ با دست را نداشته باشید و دست های تان در موقعیت طبیعی باشد، خطا نیست."

 

هررا همچنین از نمایش تیمش در این دیدار ابراز خشنودی کرد و گفت:" تقریبا بی نقص بازی کردیم. همیشه چیزهایی برای بهتر شدن هست اما از نظر دفاعی، بی نقص بودیم. آنها صدرنشین هستند و موقعیت های زیادی ایجاد نکردند.

 

ما روی ضدحملات به آنها ضربه زدیم. ما فوتبال بازی کردیم، بازی را کنترل کردیم و واقعا توپ را به خوبی به گردش درآوردیم. بنابراین می توانیم خیلی خوشحال باشیم."

دیدگاه‌ها