کد خبر : 1409523 | 29 فروردين 1396 ساعت 11:46 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

رای کمیته انضباطی یک روز بعد از توقف خونه به خونه!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روی رای بدوی خود مبنی بر پیروزی 3 بر صفر خونه به خونه مقابل نساجی نماند و رای به تکرار این بازی داد.

رای کمیته انضباطی یک روز بعد از توقف خونه به خونه!

به گزارش "ورزش سه"، این در شرایطی است که کمیته انضباطی بلافاصله بعد از آن مسابقه جنجالی نتیجه بازی را 3 بر صفر به سود خونه به خونه اعلام کرده بود، با این حال با بازگشت رای از کمیته استیناف تغییر رای  قابل انتظاری در آرای تازه کمیته انضباطی انجام شده و جالب اینکه باز هم این رای قابل تجدیدنظر است. 


اما نکته جالب به زمان اعلام این رای برمی گردد. کمیته انضباطی رای یاد شده را یک روز بعد از توقف خانگی خونه به خونه مقابل فجر سپاسی و کاهش امیدهای این تیم به صعود منتشر کرده است در حالی که نساجی مازندران نیز از کورس مدعیان صعود خارج شده و برگزاری بازی هایش دیگر حساسیتی ندارد. البته خونه به خونه اندک امیدی به صعود دارد و شاید به 3 امتیاز بازی نساجی نیز احتیاج پیدا کند اما با تساوی دیروز که البته با اشتباهات مکرر داوری به دست آمد عملا بازی این تیم مقابل نساجی از حساسیت گذشته فاصله گرفته و بعید است که با توجه به برگزاری آن بدون تماشاگر مشکل تازه ای در برگزاری این مسابقه رخ بدهد.


"روش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران در اعلام این رای قابلیت تدریس در دانشکده های سیاسی جهان را دارد." این را یکی از فعالان حقوقی فوتبال ایران به ورزش سه می گوید!

دیدگاه‌ها