کد خبر : 1409597 | 29 فروردين 1396 ساعت 16:25 | 15.5K بازدید | 1 دیدگاه

تمام تلاشمان را در دو بازی آینده به کار می گیریم؛

ربیعی: پارس جنوبی جم صعود می‌کند

محمد ربیعی سرمربی تیم باردان می گوید که حتی اگر یک درصد هم شانس صعود برای تیمش وجود داشته باشد، با تمام توان در دو بازی پیش رو به میدان خواهند رفت.

ربیعی: پارس جنوبی جم صعود می‌کند

محمد ربیعی مربی تیم بادران که در هفته های اخیر نتایج خوبی همراه با تیمش کسب کرده و از میانه های جدول به تیمی که شانس صعود به لیگ برتر را دارد، تبدیل شده است، در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در مورد پیروزی روز گذشته برابر مس رفسنجان در استان کرمان گفت: بازی خیلی خوبی بود. تیم مقابل هم خوب و با برنامه بازی کرد. البته ارتفاع محل برگزاری مسابقه و چمن مصنوعی بر کیفیت کار تاثیرگذار بود، ولی ما کیفیت خوبی داشته و منظم بازی کردیم و از نظر تاکتیکی هم خوب بودیم. 


سرمربی بادران در ادامه با اشاره به نتایج خوب تیمش طی چند هفته اخیر می گوید: در 8 بازی اخیر ما 16 امتیاز گرفتیم که 5 بازی هم خارج از خانه داشتیم. فکر می کنم در جدول نیم فصل دوم، رتبه دوم را در اختیار داشته باشیم و فقط حسرت می خوریم که در 2،3 بازی نتایج برده را با تساوی در دقایق آخر عوض کردیم.


ربیعی در پاسخ به این سوال که تیم بادران هنوز برای صعود به لیگ برتر حداقل روی کاغذ شانس دارد، عنوان کرد: ما تمام تلاشمان را می کنیم حتی اگر یک درصد شانس داشته باشیم.


ربیعی در مورد اینکه کدام دو تیم شانس بیشتری برای صعود به لیگ برتر دارند، خاطرنشان کرد: پارس جنوبی جم به نظرم بیشترین شانس را دارد و صعود می کند؛ در مورد تیم دوم نمی توانم نظری بدهم.


سرمربی تیم بادران که در میانه های فصل هدایت این تیم را به جای اکبر میثاقیان عهده دار شد در مورد روند موفقیت تیمش گفت: ما تکه تکه چیزهایی را درست کردیم و در این شرایط شاخص نتیجه باید کنار برود. اگر تمام این مسائل درست پیش برود، در گذر زمان می تواند نتایج را هم به شما بدهد. ما روی 4،5 موضوع مختلف داریم کار می کنیم و این ها می توانند در آینده جواب بدهند.

دیدگاه‌ها