کد خبر : 1411220 | 05 اردیبهشت 1396 ساعت 17:25 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

هازارد: فعلا به تمدید قرارداد با چلسی فکر نمی کنم

ادن هازارد، فوق ستاره بلژیکی چلسی، فصل درخشانی را پشت سر می گذارد و با زدن 15 گل، نقش مهمی در صدرنشینی آبی ها در لیگ برتر و رسیدن این تیم به فینال جام حذفی ایفا کرده است.

هازارد: فعلا به تمدید قرارداد با چلسی فکر نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، هازارد پس از یک دوره نزول، از ابتدای فصل جاری شروع به اوج گیری کرد به طوری که بار دیگر مورد علاقه رئال مادرید قرار گرفته است. این در حالی است که چلسی امیدوار به تمدید قرارداد با اوست.

 

 

1190693

 

 

هازارد در همین رابطه گفت:« در حال حاضر به هیچ وجه به تمدید قرارداد با چلسی فکر نمی‌کنم و فکر می‌کنم نیازی نیست که درباره این مسائل به صحبت پرداخت. یک ماه تا پایان رقابت های این فصل باقی مانده است و من تنها به این فکر می کنم که بتوانم فصل را به خوبی به پایان برسانیم و در ادامه برای فصل بعد برنامه ریزی خواهیم کرد.

 من اصلا به تمدید قرارداد یا رفتن از چلسی فکر نمی کنم. قرارداد من تا 2020 با چلسی اعتبار دارد و الان تمایل دارم به ادامه فصل فکر کنم و بعد زمان کافی داریم تا بتوانیم درباره موضوعات دیگر به صحبت بپردازیم. بازی های حساس و مهمی تا پایان رقابت های لیگ باقی مانده است که باید با قدرت کارمان را پیش ببریم و فعلا زمان آن نیست درباره قرارداد صحبت کنیم.»

 

سسک فابرگاس روز گذشته در مصاحبه ای به ادن هازارد توصیه کرد اگر می خواهد بازیکنی در سطح لیونل مسی باشد، نیاز است که بیشتر مغرور باشد.

در همین رابطه هازارد گفت:« فابرگاس تنها کسی نبوده است که چنین صحبتی با من داشته است. خیلی ها چنین چیزی به من گفتند و من فکر می کنم نیاز است تا گل های بیشتری به ثمر برسانم تا بتوانم با بازیکنانی چون مسی و رونالدو مقایسه شوم.

وقتی در زمین مسابقه هستم بعضی مواقع دوست دارم در نقش سازنده ظاهر شوم و به هم تیمی هایم پاس بدهم. در تمرینات خیلی تلاش می کنم تا جایی که ممکن است مغرور باشم و سعی کنم خودم گلزنی کنم و آمار گلزنی ام را بالا ببرم.»

 

 

دیدگاه‌ها