کد خبر : 1411472 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 15:42 | 18.5K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش:

اوساسونا، شکار مورد علاقه لیونل مسی

مسی پس از دبل در ال کلاسیکو و امیدوارکردن بارسا به قهرمانی لالیگا، امشب یک طعمه محبوب پیش روی خود دارد.

اوساسونا، شکار مورد علاقه لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، بارسا امشب در نوکمپ میزبان اوساسونای قعرنشین است؛ تیمی که در صورت شکست، به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد اما بارسا هم به برد نیاز مبرم دارد تا همچنان صدر جدول را در اختیار داشته باشد.

 

 

1194974

 

 

اوساسونا خاطره خوشی از نوکمپ ندارد و یکی از ضعیف‌ترین عملکردهایش را در این ورزشگاه به ثبت رسانده است. این تیم در چهار بازی اخیرش در نوکمپ ۲۴ گل دریافت کرده است، یعنی میانگین ۶ گل در هر بازی. تنها نتیجه‌ درخشان تیم پامپلونا به فصل ۰۸-۲۰۰۸ برمی‌گردد که در آن بازی اوساسونا با تک گل پاندیانی پیروز شد.

از طرفی لیونل مسی به یک کابوس برای این تیم تبدیل شده است. مهاجم آرژانتینی در ۱۸ بازی خود برابر اوساسونا ۲۱ گل به ثمر رسانده است. یعنی او تقریبا در هر بازی یک بار دروازه این تیم را باز کرده است. ۱۲ گل ستاره بارسلونا در نوکمپ به ثمر رسیده و اگر کوپا دل‌ری را نیز در نظر بگیریم این آمار به ۱۴ گل می‌رسد. مسی در ورزشگاه سدار نیز هفت بار گلزنی کرده است.

درخشان ترین عملکرد بازیکن آرژانتینی در ۲۷ فوریه سال ۲۰۱۳ رقم خورد. تیم شهر پامپلونا چهار بار دروازه‌اش توسط مسی باز شد. مهاجم بارسا همچنین دو بار توانسته برابر این تیم هت‌تریک کند. این اتفاق در فصل ۱۲-۲۰۱۱ و ۱۴-۲۰۱۳ رخ داد.

با توجه به این آمار، اوساسونا شب سختی را در نوکمپ سپری خواهد کرد و برابر تیمی قرار خواهد گرفت که به تازگی با شکست رئال مادرید به صدر بازگشته است. آبی‌اناری‌ها به هیچ وجه نمی‌خواهند  سه امتیاز این بازی را از دست بدهند و صدر را تقدیم رئال مادرید کنند.

دیدگاه‌ها