کد خبر : 1412562 | 11 اردیبهشت 1396 ساعت 10:49 | 59.4K بازدید | 0 دیدگاه

دردسر جدید محرومیت فیفا

یک بازیکن دیگر هم از دست تراکتور پرید!

هافبک کنونی صبای قم احتمالا راهی برای بازگشت به تراکتورسازی ندارد.

یک بازیکن دیگر هم از دست تراکتور پرید!

به گزارش "ورزش‌سه"، علیرضا رمضانی در ابتدای لیگ شانزدهم از استقلال راهی تراکتورسازی شد اما در این تیم فرصتی برای بازی کردن پیدا نکرد تا به فکر جدایی بیفتد. پس از آنکه مسئولان صبای قم با اصرار فراوان سعی در جذب رمضانی داشتند، باشگاه تراکتورسازی نیز در نهایت به جدایی این بازیکن رضایت داد. تراکتوری که با رمضانی قرارداد 3 ساله بسته بودند، قصد داشتند این بازیکن را به صورت قرضی به صبا بدهند تا در پایان فصل برگردد اما این امر امکان پذیر نشد.


با توجه به اینکه نام بازیکنی که قرضی به تیم دیگری می رود، در لیست تیم مبدا باقی می ماند والبته تراکتورسازی می خواست هرطور شده لیست خود را پر کند، مسئولان تیم تبریزی مجبور به صدور رضایتنامه رمضانی به صورت قطعی شدند تا نام او از لیست خارج شود. تراکتوری ها که آن زمان از محرومیت فیفا برای باشگاه خود خبر نداشتند، خیلی راحت نام رمضانی را از لیست خارج کردند و حالا این مساله سبب شده تا رمضانی راهی برای بازگشت نداشته باشد.


با توجه به محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات تابستانی و ممنوعیت جذب بازیکن جدید رمضانی نیز که دیگر قرارداد رسمی با تراکتور ندارد، نمی تواند در پایان فصل به این تیم برگردد تا مشکلی بر مشکلات این تیم افزوده شود.

دیدگاه‌ها