کد خبر : 1412694 | 11 اردیبهشت 1396 ساعت 19:08 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

با برتری در بازی پایانی لیگ دسته اول

لیگ یک: سپیدرودی ها تاریخ ساز شدند

سپیدرودی ها موفق شدند با پیروزی در دیدار پایانی خود برای اولین بار لیگ برتری شوند تا پس از پارس جنوبی جم دومین تیم صعود کننده از لیگ دسته اول نام بگیرند.

لیگ یک: سپیدرودی ها تاریخ ساز شدند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان علی نظرمحمدی موفق شدند به لیگ برتر صعود کنند، یکی از قدیمی ترین تیم های فوتبال ایران که سال ها از سطح اول فوتبال ایران دور بود، سال گذشته توانست خود را به لیگ دسته اول برساند، آنها امسال در حالی که تا هفته های پایانی در صدر جدول قرار داشتند پس از بازی های لیگ دسته اول موفق شدند با 61 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرند و خود را لیگ برتری کنند.

 

بازی پایانی این تیم امروز و از ساعت 17 در ورزشگاه عضدی رشت آغاز شد، رشتی ها خیلی زود و در 12 دقیقه ابتدایی بازی موفق شدند از حریف خود با دو گل پیش بیفتند اما پس از آن بازیکنان این تیم به طور غیر ارادی عقب کشیدند، آنها که به شدت درگیر استرس بازی شده بودند نتوانستند از گل های خود دفاع کنند و در نهایت بازیکنان تیم نساجی موفق شدند بازی را به تساوی بکشند.

 

پس از مساوی شدن دو تیم، سپیدرودی ها یک بار دیگر میل به دروازه حریف کردند و با حملات پشت سر هم دروازه حریف را نشانه رفتند، حملات سپیدرودی ها در حالی که لیگ برتری شدن را از دست رفته می دیدند در نهایت نتیجه داد و حرکت دیدنی شایان مصلح یک خطای پنالتی برای این تیم به همراه داشت، این پنالتی جنجالی با اعتراض بازیکنان تیم حریف مواجه شد اما هر آنچه که بود سپیدرودی ها با استفاده از این ضربه موفق شدند 3 بر 2 از حریف خود پیش بیفتند.

 

این پیروزی و سه امتیاز به موقع، باعث شد تا قرمزپوشان شمال ایران 61 امتیازی شوند و پس از پارس جنوبی جم دومین تیم صعود کرده به لیگ برتر لقب بگیرند. آنها در این بازی نیز به مانند دیگر دیدارهای برگزار شده خود از حمایت عجیب و غریب هواداران خود سود بردند، حمایتی که باعث شد تا دوستداران سپیدرودی ها پس از پر کردن ورزشگاه حتی به ساختمان مجاور هم کشیده شوند.

 

محمد نزهتی در دقیقه 7، میثم تهیدست در دقیقه 12 و حسین کعبی در دقیقه 78 از روی نقطه پنالتی گل های سپیدرودی ها را به ثمر رساندند و در طرف مقابل محمد عباس زاده در دقیقه 20 و مرتضی غلامعلی تبار در دقیقه 65 دوگل تیم نساجی قائمشهر را در این دیدار وارد دروازه حریف کردند.

دیدگاه‌ها