کد خبر : 1414565 | 19 اردیبهشت 1396 ساعت 14:14 | 98.3K بازدید | 1 دیدگاه

به روش‌های متنوعی گل می‌زنم

منشا: آقای گل بعدی هم پرسپولیسی است

گادوین منشا مهاجم جدید پرسپولیس می گوید که علیرغم پیشنهادات مختلفی که داشته ترجیح داده پرسپولیس را برای بازی در فصل آینده انتخاب کند.

منشا: آقای گل بعدی هم پرسپولیسی است 

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته علی اکبر طاهری پس از پیروزی برابر الوحده در پاسخ به سوال خبرنگاران از نهایی شدن قرارداد گادوین منشا با پرسپولیس گفت. پیش تر صحبت هایی در مورد وجود مشکلاتی در خصوص قرارداد این بازیکن مطرح می شد ولی با صحبت های طاهری این بازیکن فصل آینده را با پیراهن پرسپولیس به فوتبال خود ادامه خواهد داد.


گادوین منشا در گفتگویی با "ورزش سه" در مورد قرارداد با پرسپولیس و مسائلی که در مورد او مطرح می شود صحبت کرده است. این بازیکن در مورد نهایی شدن قراردادش با پرسپولیس گفت: حضور در پرسپولیس برای من بسیار خوشحال کننده است من می خواستم نیم فصل به پرسپولیس ملحق بشوم ولی با تیم پیکان قرارداد داشتم و نمی توانستم از لحاظ حرفه ای این کار را انجام بدهم. 


وی ادامه داد: در مدتی که در ایران هستم و اسمم شنیده شده است، هواداران تیم های بزرگ به من لطف زیادی داشتند و می خواستند من به تیم آنها بروم. اما به هر حال انتخاب من پرسپولیس بود و امیدوارم با این تیم به آرزوهایم برسم. 


مهاجم سابق تیم پیکان که موفق شد در این تیم 15 گل در طول یک فصل به ثمر برساند در مورد همبازی شدن با مهدی طارمی آقای گل لیگ شانزدهم بیان کرد: رقابتی در کار نیست، ما عضو یک تیم هستیم و برای بهتر شدن نتایج تیم همه کار می کنیم و این را در زمین نشان خواهیم داد.


منشا در مورد شرایط حال حاضر خود توضیح داد: فعلا در تعطیلات هستم و به محض اینکه اجازه حضور در پرسپولیس را پیدا کنم به این تیم ملحق می شوم. از دوستانم در پیکان هم خیلی ممنونم که در طول فصل کمک زیادی به من کردند و همین طور از مربی ام آقای جلالی که نقش زیادی در پیشرفت من داشت تشکر می کنم.


مهاجم نیجریه ای پرسپولیس در مورد اینکه از چه تیم هایی پیشنهاد داشته است اینگونه پاسخ داد: من هم از لیگ ایران و هم از لیگ های خارجی پیشنهاد داشته ام. در لیگ ایران تیم های سپاهان و استقلال به من پیشنهاد دادند و تیم سابقم هم دوست داشت که در این تیم بمانم. پیشنهادات خارجی هم از کشورهای قطر و امارات بود.


گادوین منشا در مورد اینکه چقدر سبک بازی اش با سبک بازی پرسپولیس مطابقت دارد و اینکه آیا می تواند در این تیم هم به گلزنی هایش ادامه دهد عنوان کرد: سبک بازی من کاملا با سبک بازی پرسپولیس متناسب است و اگر گل های من را در طول فصل ببینید متوجه می شوید که من به روش های متنوعی گل می زنم. 


منشا در پایان در مورد اینکه آیا می تواند در تیم جدید خود به عنوان آقای گلی مسابقات دست یابد گفت: صحبت خاصی در این زمینه ندارم چون آقای گل دو فصل گذشته از تیم پرسپولیس بوده ولی این قول را می دهم که آقای گل بعدی لیگ هم از تیم پرسپولیس باشد.

دیدگاه‌ها