کد خبر : 1414912 | 20 اردیبهشت 1396 ساعت 18:25 | 52.5K بازدید | 0 دیدگاه

ضیایی: از فداکاری ماهینی تقدیر کنید

محمد حسین ضیایی، بازیکن خوب دهه 60 تیم های شاهین و اشاش مجارستان از بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و الوحده به عنوان مهمترین بازی هفته آخر تیم های ایران روایتی متفاوت دارد.

ضیایی: از فداکاری ماهینی تقدیر کنید

به گزارش "ورزش سه"، ضیایی در ابتدا از طارمی به عنوان بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران تجلیل کرده ومی گوید:  عملکرد طارمی روز به روز بهتر می شود .او در بازی تیمش از هر فضایی برای قرار دادن خود در فرصت های گلزنی بهره می برد .او به طور متوسط در هر بازی 2 الی 3 موقعیت صد در صد گلزنی ایجاد میکند .من تصور دارم در چهل تا 50 درصد 24 گلی که او در لیگ امسال و مسابقات آسیا زده نقش خلاقیتش مهم تر از نقش کل تیم بوده است .او در آینده اگر در تیم پرسپولیس بماند ، تحت همین تربیت فنی سایر اشکالاتش را برطرف می سازد .


ضیایی درباره کامیابی نیا می گوید: به نظرم نداشتن بازیکن همسطح و هم تراز او باعث شده تا احساس مسئولیتش دوچندان و خستگی اش مضاعف باشد .او برابر الوحده یکی، دو بار اشتباه کرد که یک بارش منجر به گل شد .


مربی سابق صبا در ادامه گلهای دریافتی بیرانوند را مورد نظر قرار داده و می افزاید: این اشباهات ناشی از نبودن تمرکز است و برای دروازه بان های زیادی پیش می آید اما بالا رفتن ضریب اشتباهات باعث میشود که یک دروازه بان رفته رفته اعتماد مربیان ملی و باشگاهی را از دست بدهد .


ضیایی در پایان از ماهینی می گوید: ماهینی بعد از یک فصل بازی بی انگیزه در تیم فوتبال ملوان با درخشش به پرسپولیس برگشت و آنالیز رفتار فنی او نشان از برتری او نسبت به همه بازیکنان دفاع راست فوتبال ایران داشت. او را به تیم ملی برگرداند اما ضرورت های موجود در ساختار پرسپولیس باعث شد او در دفاع راست کمتر ظاهر شود و به دفاع چپ و دفاع میانی  و هافبک دفاعی برود .در واقع عشق پرسپولیس او را از تیم ملی هم دور کرد ،باشگاه پرسپولیس بازیکنی را که این طور برایش فداکاری کرده را در شرایط مضاعفی باید مورد تقدیر قرار دهد .

 

دیدگاه‌ها