کد خبر : 1415285 | 22 اردیبهشت 1396 ساعت 18:25 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

العین و الاهلی باید در دیدار نهایی همدیگر را ببینند

اظهارنظر سرمربی الاهلی درباره بازی یک هشتم

سرمربی رومانیایی الاهلی امارات از رویارو نشدن این تیم با العین امارات اظهار خوشحالی کرد، وی در این باره گفت تیم های العین و الاهلی سزاوار هستند تا در دیدار نهایی با یکدیگر روبرو شوند.

اظهارنظر سرمربی الاهلی درباره بازی یک هشتم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از البیان، کوزمین اولاریو در رابطه با رویارویی تیم الاهلی امارات با همنام عربستانی و وضعیت تیمش به صحبت پرداخت. وی در این رابطه گفت: در دیدار مرحله یک هشتم نهایی ما ترجیح می دادیم به دیدار تیم الاهلی عربستان برویم و خوشحالیم که این اتفاق افتاد، چرا که عقیده دارم تیم العین، سزاوار است به همراه الاهلی در دیدار نهایی حضور داشته باشد تا دو تیم از امارات در بازی نهایی لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر دیدار کنند.

 

او ادامه داد: از همه بازیکنانم تشکر می کنم، حضور ما در این مرحله با فداکاری و بازی های خوب آنها به دست آمد و با توجه به اینکه می دانیم چقدر کار سختی برای رسیدن به مرحله بعدی داریم تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم بر حریف خود برتری پیدا کنیم، من امید زیادی دارم تا بتوانیم به مرحله نیمه نهایی برسیم و خیلی خوشحال هستم که الاهلی بازیکنانی اینچنینی در خود دارد، بازیکنانی که در سطح پیشرفته بازی می کنند.

دیدگاه‌ها