کد خبر : 1416166 | 26 اردیبهشت 1396 ساعت 17:51 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

هر کس تلاش کند مزد زحماتش را می گیرد؛

صالحی: حیف است شهرداری را واگذار کنند

سرمربی شهردای تبریز معتقد است که بها دادن به جوانان، علیرغم مصدومیت های زیادی که در طول فصل برای آنها به وجود آمده، یکی از دلایل صعود این تیم به رقابت های لیگ یک بوده است.

صالحی: حیف است شهرداری را واگذار کنند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شهرداری تبریز روز گذشته پس از پشت سر گذاشتن یک فصل طولانی موفق شد با پیروزی برابر شهرداری همدان به دسته اول رقابت های فوتبال کشور راه یابد.


 صالحی سرمربی این تیم در خصوص صعود به رقابت های لیگ یک به خبرنگار ما گفت: حق بچه های ما بود که زودتر از این ها صعود کنند. تیم ما بالای نود درصد بومی است و من به این موضوع افتخار می کنم. به خودم و مجموعه شهرداری تبریز تبریک می گویم، ما پنج شش بازیکن زیر بیست و یک سال را بازی دادیم که من فکر می کنم در سه سال آینده اگر خوب ادامه بدهند، جزو بهترین های لیگ برتر قرار می گیرند.


سرمربی شهرداری تبریز در ادامه در خصوص دیدار برابر شهرداری همدان و پیروزی در این دیدار حساس نیز عنوان کرد: خدارا شکر می کنم که بازیکنان توانستند آن تاکتیک هایی که گفته بودیم و برنامه هایی که داشتیم اجرا کنند و بازی را کنترل کنند. درست است که آنها در نیمه اول دو بار توپ را به دیرک ما زدند ولی ما هم در نیمه اول یک بار توپ را به دیرک دروازه آنها زدیم؛ فوتبال همین است و من به خوش شانسی اعتقاد ندارم، چون آدم باید تلاش کند. هر کسی که تلاش کند خدا هم او را بی مزد نمی گذارد.


صالحی در خصوص حضور دو تیم شهرداری تبریز و ماشین سازی در مسابقات لیگ یک و اینکه این موضوع می تواند مشکلاتی را به دلیل اسپانسر مشابه دو تیم ایجاد کند، اظهار داشت: آرزویم این است که هم ماشین سازی و هم شهرداری در لیگ دسته اول موفق باشند و نتیجه لازم را کسب کنند. در تیم دو بازیکن بالای سی سال داریم اکثر آن ها بیست و چهار، بیست و پنج سال سن دارند. میانگین سنی آن ها بیست و سه سال می باشد. ما دو، سه بازیکن داشتیم که برای اولین بار در لیگ دسته دوم بازی کردند؛ خدارا شکر که علی رغم جوان گرایی، موفق شدیم نتیجه هم بگیریم. فکر نمی کنم شایعات فروش امتیاز یکی از تیم های شهرداری واقعیت داشته باشد؛ به امید خدا بزرگان همت می کنند و من نیز از همه آن ها خواهش می کنم که به فکر تیم باشند. واقعا حیف است که ماشین سازی یا تیم ما واگذار شود. چون من هفت سال در ماشین سازی بازی می کردم؛ آنقدر که به شهرداری تعصب دارم به ماشین سازی هم تعصب دارم و خوشحال می شوم که هر دو تیم را به نحوه ای حمایت کنند که فوتبال تبریز ضرر نکند.


سرمربی تیم شهرداری تبریز در پاسخ به اینکه چه تیم های دیگری می توانستند شانس صعود داشته باشند، بیان کرد: بعد از تیم ما شاهین بوشهر و شهرداری همدان دارای شرایط صعود به لیگ دسته اول بودند.


صالحی در پایان در خصوص وسواس های کاری خود نیز گفت: فرگوسن گفته است من پول می گیرم که بغل زمین جدی باشم نیامده ام که بازی در بیاورم. شما هرچقدر کنار زمین محکم کار کنید نتیجه بهتر می شود و همین باعث شده الان در تبریز همه خوشحال باشند.

دیدگاه‌ها