کد خبر : 1416191 | 26 اردیبهشت 1396 ساعت 19:23 | 58.8K بازدید | 0 دیدگاه

ماراتن لیگ یک در یک قدمی خط پایان؛

دو تیم صعودکننده به لیگ آزادگان مشخص شدند

دو تیم شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر با کسب صدرنشینی در گروه های اول و دوم دسته دوم کشور به صورت مستقیم به لیگ یک راه یافتند. تیم سوم نیز با برگزاری یک دیدار بین برق نوین شیراز و شاهین شهرداری بوشهر مشخص خواهد شد.

دو تیم صعودکننده به لیگ آزادگان مشخص شدند

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ابتدای فصل با رقابت سه گروه 12 تیمی آغاز شد و در نهایت 4 تیم از هر گروه به دور بعدی راه یافتند. در ادامه 12 تیم صعود کرده در دو گروه 6 تیمی قرار گرفتند تا از هر گروه یک تیم به عنوان سر گروه به لیگ آزادگان (دسته اول) صعود کند و دو تیم دوم هر گروه هم در پلی آف برای رسیدن به لیگ یک تلاش کنند.


هفته پایانی و دهم این رقابت ها طی روز گذشته و امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و در نهایت دو تیم شهرداری ماهشهر و شهرداری تبریز که پیش از هفته پایانی نیز صدرنشین بودند، موفق به کسب نتایج دلخواه خود شدند و به عنوان صدرنشین به صورت مستقیم به لیگ آزادگان صعود کردند.


دو تیم شهرداری شاهین بوشهر و برق جدید شیراز هم به رده های دوم گروه های خود دست یافتند تا در یک بازی که زمان و مکان آن به زودی مشخص می شود، تک دیداری برای رسیدن به لیگ آزادگان برگزار کنند و پرونده مسابقات این فصل مسابقات دسته دوم به طور کامل بسته شود.


گفتنی است در پایان رقابت های لیگ آزادگان سه تیم استقلال اهواز، فولاد یزد و خیبر خرم آباد به دسته دوم سقوط کردند و تاکنون دو تیم شهردای ماهشهر و شهرداری تبریز جایگزین آنها شده اند؛ با انجام دیدار پلی آف میان دو تیم برق نوین شیراز و شهرداری ماهشهر تکلیف تیم سوم نیز مشخص می شود.

 


جدول رقابت های لیگ دسته دوم در دو گروه اول و دوم در ادامه آورده شده است.

 

1199658

دیدگاه‌ها