کد خبر : 1416579 | 28 اردیبهشت 1396 ساعت 21:29 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

شاگرد مهماندوست در 2 ثانیه طلایی شد

محمدی طلا را با نقره عوض کرد

احمد محمدی نماینده وزن 87- کیلوگرم تیم ملی تکواندوی ایران با شکست مقابل نماینده آذربایجان به مدال نقره مسابقات بسنده کرد.

محمدی طلا را با نقره عوض کرد

گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، احمد محمدی دومین هوگوپوش مرد کشورمان در وزن 87- کیلوگرم در اولین پیکار با آدرین اسپلینگ از گویان مصاف داد که در راند اول با جدالی دیدنی ٨بر٤ حریف را مغلوب کرد.

 

محمدی در راند دوم هم ٥ بر یک از حریف سبقت گرفت و در راند پایانی با نتیجه ٨بر٢ پیروز شد و باکسب امتیاز ٢١بر٧ برنز خود را مسجل کرد.


در مرحله نیمه نهایی نماینده ساحل عاج به روی شیاپ‌چانگ نیامد و احمد محمدی تکواندوکار -80 کیلوگرم کشورمان به فینال مسابقات راه یافت.

 

احمد محمدی نماینده وزن 87- کیلوگرم تیم ملی تکواندوی کشورمان، بعد از اینکه نماینده ساحل عاج حاضر به مبارزه کردن نشد، خیلی راحت راهی فینال شد، فینال مسابقات بین رامین عزیز اف آذربایجانی( شاگرد رضا مهماندوست) و احمدی محمدی شاگرد فریبرز عسگری برگزار خواهد شد. 

 

این رقابت در راند اول با نتیجه 7 بر 4 به سود نماینده آذربایجان به پایان رسید. راند دوم این دیدار با نتیجه 8 بر 7 به سود بازیکن آذربایجان رقم خورد. راند سوم این دیدار نیز با نتیجه 16 بر 14 باخت و در کم‌تر از 2 ثانیه مدال طلا را با مدال نقره عوض کرد.

 

دیدگاه‌ها