کد خبر : 1421060 | 20 خرداد 1396 ساعت 15:41 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش کردیم با خونه به خونه لیگ برتری شویم 

غلامی: فصل آینده به لیگ برتر باز می‌گردم

مهاجم سابق تیم ملی که فصل قبل را به همراه تیم خونه به خونه در دسته اول حضور داشت در رابطه با ادامه دوران بازی خود می گوید در فصل پیش رو پیراهن یک تیم لیگ‌برتری را برتن خواهم کرد.

غلامی: فصل آینده به لیگ برتر باز می‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان بازی های لیگ دسته اول تیم خونه به خونه ناگهان از تصمیم خود پرده برداری کرد، تصمیمی که در آن عنوان شد مسئولان این تیم عطای تیمداری را به لقایش بخشیدند و از همین رو بازیکنان نامی و مشهور این تیم با دریافت رضایتنامه‌شان از این تیم تصمیم به جدایی گرفتند. مهاجم و یکی از کاپیتان های بابلی‌ها در این رابطه گفت: وقتی تیم از جمع مدعیان دور شد و در هفته‌های پایانی بعد از اتفاقات بازی با نساجی و اعلام مجدد بازی از سوی کمیته انضباطی رخ داد دیگر مسئولین تصمیم گرفتند که تیم‌داری نکنند و با پایان یافتن رقابت‌های لیگ یک این موضوع را علنی کردند.


او در رابطه با جدایی‌اش هم گفت: من اولین نفری نبودم که رضایتم را از این باشگاه گرفتم و آخرین نفر هم نیستم. در طی یکی، دو سالی که در این تیم حضور داشتم تمام تلاشم را برای موفقیتش به کار بستم اما متاسفانه شرایط به نفع ما نبود و به هر دلیلی نشد که این تیم لیگ‌برتری شود اگرچه آرزوی مردم مازندران این است که یک تیم از استان در لیگ‌برتر حضور داشته باشد که نشد و نمی‌توان به کسی در این رابطه خرده گرفت مخصوصا که خونه به خونه با زحماتی که فصل گذشته مالکین و مسئولین باشگاه کشیدند هیچ کم و کسری برای موفقیت نداشت. امیدوارم آنها از تصمیمشان برگردند و امسال هم تیم داری کنند تا بتوانند با کسب موفقیتشان و حضور در لیگ‌برتر دل مردم مازندران را شاد کنند.


وی در پاسخ به سوالی که تصمیم دارد امسال در کجا به فوتبالش ادامه دهد خاطرنشان کرد: من از نیم فصل دوم پیشنهادات لیگ‌برتری بسیاری داشتم اما در خونه به خونه ماندم تا با این تیم به لیگ‌برتر بیایم اما مشکلات و اتفاقات در نیم فصل دوم این تیم را از هدفش دور کرد و متاسفانه با پایان یافتن رقابت‌ها هم همانطور که می‌دانید مسئولین تیم را رها کردند تا فکری دیگر کنند و من هم رضایتم را گرفتم تا در تیم دیگری به فوتبالم ادامه دهم. در حال حاضر مشغول بررسی پیشنهاداتم هستم و تا چند روز آتی تیمم را انتخاب خواهم کرد و می‌خواهم بار دیگر به روزهای اوج فوتبالی‌ام در لیگ‌برتر بازگردم.

دیدگاه‌ها