کد خبر : 1422366 | 26 خرداد 1396 ساعت 17:22 | 46.4K بازدید | 0 دیدگاه

نورافکن: با افتخار در استقلال ماندم

امید نورافکن تمدید قرارداد با استقلال را باعث افتخار خود دانست.

نورافکن: با افتخار در استقلال ماندم

به گزارش "ورزش سه"، نورافکن پس از تمدید قرارداد با باشگاه استقلال به سایت رسمی این باشگاه گفت: من بازیکن استقلال هستم و از این که قراردادم را با این باشگاه تمدید کردم، بسیار خوشحالم و به این مساله افتخار میکنم. بیشترین شخصی که در تمدید قراردادم نقش داشت، علیرضا منصوریان بود زیرا فصل گذشته خیلی حمایتم کرد و مجوز حضورم در تیم ملی جوانان را برای شرکت در جام جهانی صادر کرد که هرگز فراموش نمیکنم.

او افزود: قرارداد خود را به مدت ٢ فصل دیگر با استقلال تمدید کردم و سعی میکنم بهترین عملکرد را داشته باشم. همه سعی و تلاش من این است که در تمرینات و مسابقات عملکرد مطلوب و مورد رضایت کادر فنی را داشته باشم. استقلال با حمایتهای مدیریت، تلاش کادر فنی و بازیکنان و حمایتهای هواداران، در هر ٣ جام مدعی خواهد بود. از نظر شخصی هم امیدوارم بتوانم رو به رشد عمل کنم و شرایط بهتری از قبل داشته باشم.

نورافکن اظهار داشت: از آقایان افتخاری و توفیقی هم نهایت تشکر را دارم زیرا حمایتم کردند. در یک هفته اخیر اقایان افتخاری، منصوریان و توفیقی پیگیر کار تمدید قراردادم بودند. من شرایط جدایی هم داشتم اما به خاطر استقلال و هوادارانش با افتخار ماندم. امیدوارم زحمات و اعتماد این آقایان را در طول فصل جبران کنم هواداران را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها