کد خبر : 1422438 | 27 خرداد 1396 ساعت 09:55 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

افتتاحیه جام کنفدراسیون ها 2017

پیش بازی روسیه - نیوزلند

دو تیم روسیه و نیوزلند، امشب در افتتاحیه جام کنفدراسیون ها در سن پترزبورگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی روسیه - نیوزلند

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه روسیه برای اولین بار است در این رقابت ها حاضر شده ولی به خاطر امتیاز میزبانی و رده بسیار بالاتر در رنکینگ فیفا، شانس بسیار بیشتری برای کسب پیروزی در این بازی دارد. پس از یورو 2016 که برای روسیه سراسر ناکامی بود، استانیسلاو چرچسوف، سرمربی جدید تیم ملی روسیه تیمی جدید و با بازیکنانی جوان ساخته و آنها را کاملا آماده این رقابت ها کرده است.

 

او بازیکنانی مثل برادران برزتوسکی، واسیلی، آلکسی و ایگناشویچ را به تیم دعوت کرده و همچنین به بازیکنان جوان زیادی نیز اعتماد کرده است. گولووین، هافبک 21 ساله زسکا، میرانچوک، هافبک 21 ساله لوکوموتیو مسکو و ژیکیا، مدافع 23 ساله اسپارتاک مسکو نیز از جمله این بازیکنان هستند.

 

1205391

 

 

روسیه در رده شصت و سوم جهان قرار دارد و در دو بازی دوستانه پیش از این رقابت ها موفق شد 3-0 مجارستان را شکست دهد و سپس مقابل شیلی با نتیجه 1-1 متوقف شد.

 

در سوی دیگر نیوزلند در هر دو بازی دوستانه پیش از این دیدار موفق نشد دروازه حریف را باز کند و مقابل ایرلند شمالی و بلاروس با نتیجه 1-0 شکست خورد. کریس وودز، مهاجم لیدز یونایتد، اصلی ترین امید آنهاست. او در چمپیونشیپ فصل گذشته موفق شد در 48 بازی 19 گل به ثمر برساند. همچنین نیوزلند از پدیده جدیدی به نام وینستون رید رونمایی خواهد کرد که تنها 17 سال دارد و به عنوان جوان ترین بازیکن تاریخ رقابت ها نامش ثبت خواهد شد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1205389

دیدگاه‌ها