کد خبر : 1425986 | 17 تیر 1396 ساعت 11:29 | 42.6K بازدید | 3 دیدگاه

کناره‌گیری اسدی قطعی شد

ساکت انتخاب جدید فدراسیون برای دبیرکلی

48 ساعت پس از انتشار نامه شدیداللحن کارلوس کی‌روش علیه علیرضا اسدی، دبیرکلی فدراسیون فوتبال به شخص دیگری واگذار شد.

ساکت انتخاب جدید فدراسیون برای دبیرکلی

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق دقایقی پیش قطعی شد تا خبر کناره گیری اسدی که دیروز در ورزش سه منتشر شده بود، رنگ حقیقت به خود بگیرد. اسدی که ازبازمانده‌های دوره ریاست علی کفاشیان بود پیش از اتفاقات روز پنجشنبه تصمیم داشت از سمت خود در فدراسیون کنار برود که با نامه کی‌روش این کناره‌گیری با چالش مواجه شد. با این حال فدراسیون روی تصمیم خود ماند تا محمدرضا ساکت با حکم مهدی تاج به سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون منصوب شود. 


محمدرضا ساکت مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان که توسط شخص تاج از ریاست هیات فوتبال اصفهان به سمت مدیرعاملی سپاهان منصوب شد و یکی از موفق‌ترین دوره‌های کاری یک مدیر فوتبالی باشگاهی را رقم زد، بعد از حضور دو ساله در سازمان لیگ با تاج به فدراسیون رفت و مدیریت تیم‌های ملی را برعهده گرفت و حالا در فوتبال ایران سمت عجیب سرپرستی دبیرکلی را قبول کرده تا در حین این انجام وظیفه، مدیریت تیم‌های ملی را هم برعهده داشته باشد. 


اسدی که روز گذشته در درگیری لفظی با کی‌روش در گفت‌وگو با خبرنگار مااعلام کرده بود پست دبیرکلی آنقدر قیمت و ارزش ندارد که تن به همه چیز بدهد،  اولین موج حمایتی را در بیانیه کانون مربیان ایران پشت سر خود دید و حالا با جدایی از فدراسیون قطعا حمایت  بخشی از بدنه فوتبال را پشت سر خود خواهد داشت. اسدی که درگیری‌اش با کی‌روش از یک جلسه طولانی با سرمربی تیم‌ملی آغاز شده بود، سرانجام قربانی اصرار سرمربی تیم‌ملی شد. او در بیانیه تند و تیزش اعلام کرده بود اسدی از صحنه فوتبال ناپدید شود!


پست دبیرکلی در فوتبال ایران در سال‌های گذشته برعهده چهره‌هایی مثل مهدی خبیری، عرفانیان دانشور، مهدی محمدنبی و علیرضا اسدی بوده است. جالب اینکه همه این افراد با وجود کلیدی و اجرایی بودن کارشان در سایه رئیس فدراسیون مانده‌اند.

دیدگاه‌ها