کد خبر : 1426275 | 18 تیر 1396 ساعت 16:51 | 31.9K بازدید | 2 دیدگاه

رامین اثبات کرد؛

پایان حواشی؛ رضاییان بالاخره لژیونر شد

رامین رضاییان که فصل گذشته را با حواشی عجیبی پشت سر گذاشت، در نهایت به خواسته و وعده‌ای که داده بود جامه عمل پوشاند و برچسب لژیونر را جلوی نام خود قرار داد.

پایان حواشی؛ رضاییان بالاخره لژیونر شد

به گزارش "ورزش سه"، دقیقا یک سال پیش و در همین مقطع بود که انتشار عکس‌هایی از رامین رضاییان در تست پزشکی ریزه اسپور و بعد از آن حضورش در تمرینات این تیم ترکیه‌ای به حاشیه بزرگی برای شماره 27 ملی‌پوش پرسپولیس تبدیل شد. رضاییان که با فسخ یک طرفه قرارداد خود راهی ترکیه شده بود، به شدت مورد هجمه هواداران قرار گرفت و البته چندی بعد در بازگشت به تهران و طی سماجتی عجیب بار دیگر پای برگه قرارداد با سرخپوشان را امضا کرد. هرچند این بازگشت چندان به سود او تمام نشد و علاوه بر اینکه یک فصل مالی را از دست داد، با اتفاقات و حواشی زیادی نیز همراه شد. نیمکت نشینی مداوم و در نهایت پاس گل‌هایی که دیده نشد و درگیری در اردوی امارات که حکم اخراجش را امضا کرد. 


رامین از سوی برانکو ایوانکوویچ به باشگاه سپرده شد تا تکلیفش مشخص شود و در این بین سرمربی کروات سرخپوشان عدم نیازش نسبت به او را اعلام کرد تا مسوولان باشگاه نیز با اعلام مبلغ مدنظر برای صدور رضایتنامه او را از لیست این تیم خارج کنند. هرچند رضاییان تا پیش از این اتفاقات اشتباهاتی با انتشار مطالب جهت دار در صفحه شخصی‌اش داشت اما در رسانه‌ها هرگز انتقاد یا گفتگوی تندی علیه تیمی که قرار بود بعد از سال‌ها عنوان قهرمانی را از آن خود کند نداشت.

 


او در پایان فصل که با قهرمانی پرسپولیس نیز همراه شد درخواست حضورش در جشن قهرمانی تیم را بی نتیجه دید تا در نقل و انتقالات شایعه حضورش در استقلال به بالاترین حد ممکن برسد و همه جای او را در ترکیب تیم علیرضا منصوریان به عنوان یاغی بزرگ دهه 90 ثبت شده بدانند. سکوت ادامه دار رامین رضاییان نیز نسبت به این موضوع و عدم واکنش‌اش نیز به این داستان دامن زد تا آبی‌پوش شدن او محمل‌ترین اتفاق ممکن در این رابطه باشد. کما اینکه پیشنهاد بیش از 2 میلیاردی باشگاه رقیب نیز می‌توانست هر بازیکنی را بی توجه به احساسات هواداران وسوسه تجربه این اتفاق و انتقام بزرگ کند.


رامین رضاییان اما به واسطه حضور ثابت در ترکیب تیم ملی و رویای بزرگی که داشت هرگز نه تنها نسبت به این موضوع واکنش نشان نداد که پاسخ او همان بود که تنها به لژیونر شدن فکر می‌کند. همین مساله نیز باعث شد تا بلافاصله بعد از پایان دیدارهای تیم ملی در انتخابی جام جهانی و تعطیلاتی کوتاه مدت در ترکیه، راهی اتریش و در نهایت بلژیک شود. شماره 27 پرسپولیس که به گواه هم‌تیمی‌هایش مغرور و متکبرترین بازیکن این تیم نیز محسوب می‌شد، تا این مساله به یکی از دلایل جدایی او از جمع‌شان قلمداد شود، بدون توجه به این مسائل و تمرکز روی هدف خود کنایه‌های مربوط به درج حرف T روی پیراهن خود را نیز قبول کرد تا اکنون او نیز برچسب لژیونر را جلوی نام خود ببیند و خواسته قلبی‌اش را به واقعیت تبدیل کند.

 


اما نکته مهم در این مساله بی‌توجهی به پیشنهاد استقلال و احترام به خواسته هواداران بود. اتفاقی که باعث شده تا او اکنون در لیگ بلژیک حضور داشته باشد و در سال منتهی به جام جهانی یکی از امیدهای اصلی حضور در لیست کارلوس کی‌روش در روسیه قرار گیرد.

دیدگاه‌ها