کد خبر : 1426898 | 21 تیر 1396 ساعت 14:45 | 114.9K بازدید | 0 دیدگاه

CR7 دلتنگ دوستان قدیمی

رونالدو و تنهایی بی سابقه در رئال مادرید

تمام دوستان صمیمی و بازیکنانی که از طریق ایجنت با رونالدو وجه اشتراکی داشتند، از رئال مادرید جدا شده اند.

رونالدو و تنهایی بی سابقه در رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو 8 سال پس از حضورش در رئال مادرید، تنهاتر از همیشه به نظر می رسد. او حالا تنها بازیکن سوپرایجنت معروف دنیا، «ژرژ مندس» در رئال مادرید است.

در چند هفته اخیر مندس ماموریت داشت تا زمینه جدایی بازیکنانی چون په په، خامس و کوئنترائو را فراهم کند. هر سه از صمیمی ترین دوستان رونالدو بودند.

 

 

1208936

 

 

رونالدو که به داشتن روابط محدود و بسته با هم تیمی هایش مشهور است، اغلب وقت خود را با په په و کوئنترائو می گذراند و روابطی صمیمی نیز با خامس داشت. او البته با تمام بازیکنان رئال ارتباط خوبی دارد ولی صمیمیت او با پرتغالی های رئال و خامس چیز دیگری بود.

 

په په پس از اینکه بر سر تمدید قرارداد با رئال به توافق نرسید، سرانجام راهی بشیکتاش شد. کوئنترائو به صورت قرضی راهی اسپورتینگ لیسبون شد و خامس نیز روز گذشته با قراردادی دو ساله و قرضی به بایرن مونیخ پیوست.

 

 

1207054

 

 

در چند سال گذشته نیز بازیکنانی چون دی مایا و کاروالیو که با رونالدو صمیمی بودند و ایجنت هر دوی آنها نیز مندس بود از رئال جدا شدند. به اینها همچنین ژوزه مورینیو را نیز می توان اضافه کرد.

 

مندس حتی زمینه برای انتقال سه بازیکن جوان به نام های فابینیو، پدرو مندس و آلیپیو به رئال را فراهم کرد ولی فابینیو پس از یک سال حضور در رئال به موناکو پیوست و دو بازیکن دیگر از تیم دوم رئال نتوانستند به تیم اول رئال راه یابند تا راهی دیگر در پیش بگیرند.

 

 

1208937

 

 

رونالدو در شرایطی از دو هفته دیگر به تمرینات رئال باز می گردد که شایعات جدایی او از رئال به دلیل اتهامات مالیاتی دادستانی مادرید رنگ باخته اند. او از فصل آتی کاپیتان سوم رئال خواهد بود و نقشی مهمتر از گذشته در رختکن کهکشانی ها بر عهده می گیرد.

دیدگاه‌ها