کد خبر : 1427280 | 23 تیر 1396 ساعت 22:45 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

نیمکت سپاهان ضعیف نیست

کرانچار: از ابتدای لیگ نوید قهرمانی می دهیم

سرمربی تیم سپاهان اصفهان اعلام کرد با جذب یک هافبک بازیساز و یک مهاجم نوک آسیایی تیمش تکمیل می شود.

کرانچار: از ابتدای لیگ نوید قهرمانی می دهیم

به گزارش "ورزش  سه"، زلاتکو کرانچار در پایان دیدار تدارکاتی تیمش مقابل تراکتورسازی صحبت هایی را درباره شرایط سپاهان بیان کرد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


در گلزنی مشکل داریم
تا دقیقه 15 خوب بودیم و بر توپ و میدان تسلط داشتیم اما در این دقیقه تراکتورسازی گل تساوی را زد. در نیمه دوم نیز از لحاظ هجومی از تیم راضی هستم اما در پاس‌های نهایی و اصطلاحا پاس‌های گل و حتی گلزنی مشکل داشتیم ولی در مجموع بازی خوبی بود.


با یک بازیساز و مهاجم خارجی تیم را کامل می کنیم
درست است که آقایی مصدوم شد، هر چند که باید صبر کرد تا فردا میزان مصدومیت او مشخص شود. به طور کلی با آمدن بازیکن برزیلی و یک هافبک بازی‌ساز و مهاجم نوک آسیایی تیم را کامل می‌کنیم.


نیمکت سپاهان کامل تر و گسترده می شود
ما با جذب چند بازیکن دیگر نیمکت را کامل و گسترده می کنیم، هر چند که در نیمه دوم به جوانانی هم میدان دادیم که آنها به خوبی خودشان را نشان دادند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.


از ابتدا نوید قهرمانی در لیگ را می دهیم
در خلال اردو بازی‌های تدارکاتی مناسبی داشتیم و مسیر و روند خوبی را طی کردیم تا به این نقطه رسیدیم. هر چند که با ملحق شدن دو بازیکن آسیایی و برزیلی‌مان فکر می‌کنم تیممان کامل شود تا در نهایت بتوانیم تصویر روشن‌تری از آنچه که می‌خواهیم به دست آوریم و با آمادگی کامل برای فصل جدید به میدان رفته و از همان هفته‌های آغازین بتوانیم نوید قهرمانی به هواداران سپاهان بدهیم.

 

دیدگاه‌ها