کد خبر : 1428144 | 28 تیر 1396 ساعت 11:59 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

پایان روزهای پرکار مرکز پزشکی 

پیکان و استقلال، آخرین لیگ برتری های ایفمارک

با حضور تیم های پیکان و استقلال تهران، آخرین تیم های لیگ برتری نیز در مرکز پزشکی حضور یافته و تست های مربوط به سلامت بازیکنان خود را انجام داده اند.

پیکان و استقلال، آخرین لیگ برتری های ایفمارک

به گزارش "ورزش سه"، پیکانی ها صبح امروز در مرکز پزشکی ایفمارک حضور پیدا کردند و عصر نیز شاگردان علیرضا منصوریان در این مرکز حضور به هم می رسانند تا آخرین تیم هایی باشند که به تست پزشکی مربوط به بازیکنان خود مبادرت ورزیدند. 

 

پیش از این 14 باشگاه لیگ برتری در این مرکز حضور یافتند و تست های خود را از سر گذراندند، تست هایی که سلامتی بازیکنان تیم های مختلف را مورد ارزیابی قرار می دهد و پاسخ نهایی آنها به صورت محرمانه تنها به مدیرعامل هر باشگاه ارائه می شود تا بدین ترتیب هر باشگاه از وضعیت سلامتی بازیکنان خود آگاه شود. 

 

1210041

 

پس از چند سال فعالیت ایفمارک، موضوع تست های پزشکی برای تیم های لیگ یکی نیز جدی شده است و بدین ترتیب امسال علاوه بر تیم های لیگ برتری، پنج تیم لیگ یکی نیز تاکنون در این مرکز حضور یافتند. 

 

ایفمارک تنها مرکز پزشکی در دنیا محسوب می شود که همه تیم های لیگ حرفه ای به شکل متمرکز در آن حضور پیدا می کنند و به انجام تست های مختلف می پردازند، در نقاط مختلف دنیا، مراکز پزشکی به صورت خصوصی اداره می شوند اما در ایران، این مرکز توسط فدراسیون فوتبال مدیریت می شود. 

 

نکته جالب در رابطه با این مرکز اینکه دو تست پزشکی ایفمارک با مرکز پزشکی مونیخ که توسط فیفا اداره می شود، مشترک است تا از طریق آن بتوان وضعیت بازیکنان لیگ ایران و بازیکنانی که در مرکز مورد نظر فیفا تست می دهند را مقایسه کرد.

دیدگاه‌ها