کد خبر : 1428180 | 28 تیر 1396 ساعت 13:40 | 73.1K بازدید | 0 دیدگاه

رمزگشایی اکیپ از بازی دروغین نیمار (عکس)

نشریه معتبر اکیپ، چاپ پاریس اعتقاد دارد که اخبار و شایعات مربوط به پیوستن نیمار به پی اس جی بازی جدید و دروغینی است که نیمار به صورت هدفمند آن را شروع کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در اسپانیا یکی دو روزی  است که اخبار مربوط به جدایی احتمالی نیمار و پیوستن او به پی اس جی به صورت جدی پیگیری می شود.

تنها نشریه موندودپورتیوو است که به این شایعات دامن نزده و اعتقاد دارد نیمار تحت هر شرایطی در بارسا خواهد ماند.

طبق اخبار منتشره، پی اس جی حاضر است 222 میلیون یورو رقم قسخ قرارداد نیمار را پرداخت کرده و این فوق ستاره برزیلی نیز بی میل به جدایی نیست و قصد دارد پس از 4 سال از زیر سایه مسی خارج شود.

 

 

1210067

 

 

نشریه اکیپ اما امروز تیتر یک خود را به نیمار اختصاص داده و نوشته است که این یک بازی دروغین است که نیمار و اطرافیان او شروع کرده اند تا یک بار دیگر با سواستفاده از پی اس جی، قرارداد خود را بهبود ببخشند.

به ادعای اکیپ، مشکل نیمار تمدید قرارداد اخیر مسی و دو برابر شدن حقوق این فوق ستاره آرژانتینی است. مساله ای که باب طبع نیمار نبوده و او هم قصد دارد مبلغی بیشتر از بارسلونا دریافت کند و تمام این شایعات نیز با هدفمندی خاصی منتشر شده اند.

نیمار سال گذشته هم با پی اس جی بارها وارد مذاکره شد ولی سرانجام قراردادش را با بارسا تمدید کرد. در واقع او به کمک پی اس جی توانست بهترین قرارداد مالی ممکن را منعقد کند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها