کد خبر : 1429843 | 05 مرداد 1396 ساعت 15:55 | 54.1K بازدید | 0 دیدگاه

با نامه دبیرکل فدراسیون، 

مجوز بازی های سرخابی ها و نفت صادر شد

با نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال تیم نفت تهران مجوز برگزاری یک بازی در لیگ برتر را دریافت کرد. این اتفاق در حالی می افتد که این تیم پیش از این نمی توانست در رقابت های لیگ حضور داشته باشد.

مجوز بازی های سرخابی ها و نفت صادر شد

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران در آخرین دقایق باقی مانده تا آغاز بازی های لیگ هفدهم، موفق شد مجوز حضور در هفته اول بازی ها را دریافت کند. این مجوز که توسط دبیرکل فدراسیون فوتبال صادر شده است به صورت موقتی و تنها برای برگزاری یک بازی صادر شده است تا پس از آن این تیم به رفع نواقص خود برای حضور در لیگ هفدهم بپردازد. 

 


پرسپولیسی ها نیز برای حضور در بازی های لیگ مشکلاتی داشته اند که دبیرکل فدراسیون فوتبال به صورت موقت مشکل آنها را نیز حل کرده و سرخ پوشان با دریافت مجوز حضور در 4 دیدار ابتدایی لیگ می توانند در بازی امروز برابر فولاد خوزستان به میدان بروند.

 

بنابر اخبار رسیده استقلالی ها نیز برای حضور در دیدارهای خود در لیگ هفدهم دچار مشکل بودند اما با دستور دبیرکل فدراسیون فوتبال آنها نیز شامل دریافت مجوز موقت شدند و دستور حضور در لیگ هفدهم برای یک بازی را فعلا دریافت کرده اند.

 

لازم به ذکر است که طلبکاران تیم فوتبال نفت تهران نگران بودند که فدراسیون سرانجام در مقابل تیم اداره کننده نفت تهران کوتاه بیاید که همین طور هم شد. جالب اینکه با ثبت قرارداد بازیکنان و کادر فنی جدید نفت آنها عملا در فهرست بازیکنان این فصل حاضرند و بنابر قانون حداقل تا نیم فصل بازیکن نفت باقی خواهند ماند. با این وصف انتظار خریداران نفت مبنی بر اینکه با کادر خود و تحت لوای نفت وارد رقابت ها بشوند عملا به نتیجه نخواهد رسید. 


باید دید دبیرکل فدراسیون فوتبال با چه امیدی این مجوز را برای نفتی ها صادر کرده است. آیا نفتی ها بعد از این بازی و در فاصله مسابقه اول و دوم قادر به تسویه حساب با طلبکاران خود هستند؟ این سوال را باید محمدرضا ساکت پاسخ بدهد.

دیدگاه‌ها