کد خبر : 1430080 | 06 مرداد 1396 ساعت 13:15 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت پیچیده نقل و انتقالات اروپا (کارتون)

نقل و انتقالات اروپا وارد وضعیت پیچیده ای شده و انتقال خیلی از بازیکنان، به انتقالی دیگر وابسته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ها برای تقویت خود برای فصل آینده، رقم های نجومی تا به اینجا هزینه کرده اند و این روند به نظر تا پایان نقل و انتقالات ادامه خواهد داشت. زیدان و گواردیولا به دنبال جذب امباپه هستند و تمام تلاششان را برای خرید او با رقمی نجومی که رکورد نقل و انتقالات را خواهد شکست انجام می‌دهند ولی ژاردیم تا به اینجا مانع این انتقال شده است. از سوی دیگر سرمربی فرانسوی اجازه حضور لمار را در آرسنال نداده و با چنگ و دندان در حال حفظ ستاره های تیمش است.

ونگر که در کنار او ایستاده، از یک سو در تلاش است لمار را به خدمت بگیرد و از سوی دیگر، مانع انتقال سانچس به پاری سن ژرمن شود. اما بیشترین درگیری در این میان بین اونای امری و بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا است. از سویی پاریسی ها قصد دارند با فعال کردن بند فسخ 222 میلیون یورویی نیمار او را جذب کنند و از سویی دیگر، بارسا به دنبال وراتی است و کشمکش بین دو طرف بسیار بالا گرفته است.

اما بارتومئو از سویی دیگر سعی دارد کوتینیو را به خدمت بگیرد. هرچند که احتمال رخ دادن این انتقال بسیار نزدیک است و به نظر تنها شایعه ای است که از سوی روزنامه های اسپانیا تولید شده، ولی کلوپ با تمام وجود مانع این انتقال است و در نهایت، سرمربی آلمانی سعی دارد نبی کیتا را از چنگ لایپزیش در بیاورد. کیتا اخیرا در تمرینات تیمش بی انگیزه حاضر می‌شود و یکی از هم تیمی هایش را نیز مصدوم کرده که نشان دهد تمایل زیادی به پیوستن به لیورپول دارد.

 

1211713

دیدگاه‌ها