کد خبر : 1430234 | 06 مرداد 1396 ساعت 23:32 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

با نعمتی و منشا مثلث خوبی ساخته بودیم

آقاخان: از پیکان به تیم ملی می‌رسم

مهاجم تیم پیکان اعلام کرد در هفته های آینده لیگ برتر تساوی امروز را جبران خواهد کرد.

آقاخان: از پیکان به تیم ملی می‌رسم

به گزارش "ورزش‌سه"، مرتضی آقاخان درباره تساوی تیمش مقابل پدیده مشهد عنوان کرد: گل اول را ساده دریافت کردیم ولی توانستیم خوب جمع و جور کردیم و بعد از آن موقعیتی به حریف ندادیم و بارها و بارها صاحب موقعیت شدیم. اگر بیشتر دقت می کردیم مطمئنا نتیجه کامل این بازی را کسب می کردیم خدا را شکر می کنیم و به آینده امیدوار هستیم چون بچه ها تازه به ترکیب اضافه شدند زمان می برد تا به هماهنگی لازم برسیم. به موفقیت پیکان خیلی امیدوارم و مطمئنم هفته های آینده تمام تلاشمان را می کنیم که تمام زحمتکشان ایران خودرو را شاد کنیم.


وی درباره زدن ضربه پنالتی گفت: معمولا در اکثر بازی ها بازیکنان یا دروازه بان حریف تصمیم به برهم زدن تمرکز کسی که می خواهد پنالتی را به ثمر برساند دارند. بعد از آن بازیکن مجددا توپش را روی نقطه پنالتی می گذارد و من هم این کار را انجام دادم تا اعتماد به نفسم بیشتر شود و پنالتی را گل کنم.


آقاخان درباره پست خود در ترکیب پیکان تاکید کرد: یک فصل کامل وینگر بازی کردم و در پست غیرتخصصی ام حضور داشتم اما خدا را شکر نتیجه گرفتم اما در دو، سه هفته پایانی مصدوم شدم و نتوانستم در آن پست کارم را به پایان برسانم. امسال آقای جلالی تصمیم گرفتند در پست مهاجم هدف باشم و ایشان هر پستی که مدنظرشان باشد بازی می کنم. مهم این است که تیم نتیجه بگیرد و سربلند شود.


وی درباره شانسش برای حضور در تیم ملی بیان کرد: تمام تلاشم را برای پوشیدن تیم ملی خواهم کرد که برای رسیدن به پیراهن باید ابتدا دستورات کادرفنی را اجرایی کنم.  آقای کی روش و کادرفنی تیم ملی ثابت  کردند که آنهایی که صلاحیتش را دارند به اردو دعوت می شوند.


آقاخان در پایان افزود: با سیامک نعمتی و منشا مثلث خوبی را ساخته بودیم که صلاحدید آنها این بود که بروند. برای آنها در تیمی که حضور دارند آرزوی موفقیت دارم. من هم پیشنهاداتی داشتم اما تصمیم به ماندن گرفتم چراکه شرایط در پیکان به نحوی بود که فکر کردم می توانم زودتر به اهداف برسم.

 

دیدگاه‌ها