کد خبر : 1430337 | 07 مرداد 1396 ساعت 13:28 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

شماره هفت را به بختیار ندادم 11 برایش بهتر است

بارانی: مشکلم با مهدی طارمی تمام شد و رفت

بازیکن جوان اما باتجربه پیکان حق تیمش برابر پدیده مشهد را بیش از یک امتیاز می‌داند و در خصوص ماجرای درگیری فصل گذشته‌اش با طارمی نیز ماجرا را خاتمه یافته می‌داند.

بارانی: مشکلم با مهدی طارمی تمام شد و رفت

به گزارش "ورزش سه"، صادق بارانی شرایط پیکان در فصل جدید را برتر از گذشته می‌داند و از اینکه در هفته اول برابر پدیده مشهد فرصت کسب سه امتیاز را از دست دادند ناراحت است. او در خصوص این دیدار می‌گوید: اگر فیلم بازی را مشاهده کنید تیم ما بسیار خوب ظاهر شد و حق ما سه امتیاز بود که متاسفانه از موقعیت هایمان به خوبی استفاده نکردیم. جایی خوشحالی دارد که در شرایطی قرار داریم که به این خودباوری رسیدیم که باید برای سه امتیاز بجنگیم و تمام بازیکنان بابت این تساوی هم ناراحت هستند. این وعده فصل خوبی را می دهد که تمامی بازیکنان و کادر فنی از توقف در بازی اول ناراحت هستند و سقف خواسته‌های خودمان از خودمان بالاتر رفته است.


وی ادامه داد: اگر گل زود هنگام دریافت نمی کردیم مسلما گل اول را به ثمر می رساندیم ولی بعد از این گل بازیکنان پدیده عقب کشیدند و 88 دقیقه بعدی این بازی در دست ما بود. متاسفانه پیروز نشدیم ولی ان شاء الله بازی بعدی را با برد به پایان خواهیم رساند و از این بابت مطمئن هستیم. 


بارانی درخصوص عملکرد بازیکنان جدید در پست سیامک نعمتی و گادوین منشا که به پرسپولیس پیوسته اند، گفت: خریدهای جدیدی به خوبی جای این دو را پر کردند مشکلی از این بابت نداشتیم و مهدی مومنی و مرتضی آقاخان خیلی خوب ظاهر شدند. مشکلی در این پست ندارم و رفته رفته بهتر هم می‌شویم.


کاپیتان دوم خودروسازان درخصوص هدف پیکان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: سعی ما در درجه اول قرار گرفتن در نیمه بالای جدول است و به مرور زمان به سهمیه قهرمانان آسیا هم فکر می کنیم. نمی خواهیم مانند فصل گذشته زیر فشار باشیم و قول بدهیم. ابتدا جایگاه خوبی برای خودمان دست و پا می کنیم بعد به دنبال سهمیه و مقام های بهتر خواهیم بود.


بختیار رحمانی بازیکن فصل گذشته استقلال تهران و فولاد خوزستان در تابستان جاری به پیکان پیوست و شماره 11 را در این تیم برخلاف عادتش انتخاب کرد، بازیکن شماره 7 پیکان در این باره گفت: بختیار در این باره حرفی به من نزد و 5 سالی که در پیکان بودم شماره 7 را می پوشیدم و به نظرم شماره یازده بیشتر به او می آید و مشکلی در این رابطه نداریم.


در بازی فصل گذشته بین پیکان برابر پرسپولیس، بارانی با درگیری با مهدی طارمی با کارت قرمز و محرومیت مواجه شد. او در این خصوص می‌گوید: آن بازی گذشت و اکنون مشکلی با طارمی ندارم و قهر هم نیستیم و این اتفاقات در فوتبال و در شرایط بازی پیش می‌آید و تمام شد.

دیدگاه‌ها