کد خبر : 1451032 | 10 مرداد 1396 ساعت 09:58 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

مشتزنی در انتظار تحول بزرگ

چه کسی رییس فدراسیون بوکس می‌شود؟

انتظار می رود بعد از پایان ریاست ۳ دهه ای ناطق نوری حالا یک فرد جوان در راس فدراسیون بوکس قرار بگیرد.

چه کسی رییس فدراسیون بوکس می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"،‌ بوکس ایران از ابتدای تشکیل این فدراسیون بعد از انقلاب زیر نظر احمد ناطق نوری کارش را دنبال کرده که بعد از رسیدن به ۸۰ سالگی بالاخره تصمیم گرفت از سمتش کنار برود. با اینکه یک سال دیگر از ماموریت ناطق نوری در فدراسیون بوکس باقی مانده بود اما او بعد از ۲۸ سال ابراز خستگی کرد و از وزیر خواست یک فرد دیگر را جایگزین او کند.


از روز گذشته همگان در انتظار معرفی سرپرست جدید فدراسیون هستند، اگرچه سرپرست هر کسی که باشد، باید زودتر انتخابات را برگزار کند. انتظار می رود با توجه به عقب ماندگی بوکس ایران از سایر کشورهای جهان و افت محسوس در سال های اخیر که به اعزام نشدن ورزشکاران به مسابقات جهانی منجر شده، فردی با انرژی و جوان روی کار بیاید که این رشته را از وضعیت فعلی خارج کرده و رو به جلو هدایت کند. 


حتی ناطق نوری نیز گفته بود احساس کرده باید جایش را به جوان ها بدهد، اگرچه اطرافیان او در فدراسیون نیز از سن و سال بالایی برخوردار هستند. در همین راستا باید شاهد یک خانه تکانی اساسی در این فدراسیون رزمی باشیم که انتظارات در فاصله یک سال مانده تا بازی های آسیایی و ۳ سال مانده تا المپیک از آن بالاست.

دیدگاه‌ها