کد خبر : 1451043 | 10 مرداد 1396 ساعت 10:39 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی: فعلا جوابی برای انتقادات ندارم

سیاست سکوت ستاره والیبال مقابل هجمه‌ها

بازیکن کنار گذاشته شده تیم ملی والیبال فعلا تصمیم گرفته مقابل انتقادات سکوت کند.

سیاست سکوت ستاره والیبال مقابل هجمه‌ها

به گزارش "ورزش سه"، شاید کسی از عادل غلامی ۳۱ ساله و باتجربه انتظار نداشت که مقابل چشمان سرمربی تیم ملی و همچنین اهالی رسانه با هم تیمی قدیمی خود درگیر شود و اینطور از کوره در برود. 


خطای بزرگ بازیکن سرعتی تیم ملی زمانی رخ داد که پیراهن تیم ملی را از تنش درآورد و روی زمین کوبید، اتفاقی که صدای سرپرست آرام تیم ملی را هم درآورد. امیر خوش خبر با این حال سعی کرد عادل غلامی را آرام کند اما انگار در آن لحظه ستاره سال های اخیر تیم ملی به فکر آینده نبود و خسته از فشار تمرینات آنقدر عصبانی شده بود که دست خوش خبر را هم رد کرد. 


خروج عصر یکشنبه عادل غلامی از اردوی تیم ملی احتمالا به قیمت از دست دادن همیشگی تیم ملی خواهد بود. البته برخی در این میان درصدد پادرمیانی برای بازگشت این ملی پوش هستند و به همین خاطر در ابتدا نیاز به یک مصاحبه مرسوم با مضمون پشیمانی و عذرخواهی از سوی عادل غلامی است. 


غلامی که در ۲ روز اخیر به انتقادات صورت گرفته و حتی اخراجش از تیم ملی واکنشی نشان نداد، در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" می گوید: «شرایط خوبی ندارم و فعلا نمی خواهم حرف بزنم. اصلا شرایطم برای مصاحبه کردن مهیا نیست.»


او که حتما بهتر از هر کسی این روزها رسانه ها را رصد کرده و می داند اکثریت جامعه والیبال از حرکت احساسی اش انتقاد کرده اند،‌ درباره اینکه با سکوتش می تواند فضا را برای منتقدان باز کند، می افزاید: «همه این مسائل را می دانم اما قصد صحبت کردن ندارم.»


باید دید سکوت فعلی ستاره سال های اخیر تیم ملی والیبال در ادامه با عذرخواهی و درخواست بازگشت همراه خواهد بود یا او تصمیم دیگری در سر دارد.

دیدگاه‌ها