کد خبر : 1451818 | 13 مرداد 1396 ساعت 15:44 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح باشگاه پیکان درباره میزبانی پارس جم

مدیررسانه ای پیکان درباره انتشار خبری با این مضمون که پیکانی ها برخلاف ادعای مطرح شده شرایط خوبی در شهر جم دارند، توضیحاتی ارائه می دهد.

توضیح باشگاه پیکان درباره میزبانی پارس جم

به گزارش "ورزش سه"، بهنام مددی مدیررسانه ای تیم فوتبال پیکان در خصوص این ادعا می گوید: صحبت باشگاه پیکان پیش از حضورش در جم در خصوص اسکانش در این شهر نبوده بلکه دوستان حاضر در پارس جنوبی جم از اسکان ما داخل شهر جم خودداری می کردند و می گفتند این شهر تنها یک مهمانسرا دارد که آن هم از قبل رزرو شده است.


وی در ادامه گفت: پس از اعتراضمان به آقای فتاحی در این خصوص ایشان به بازدید از این شهر آمدند و مشکل را حل کردند و مهمانسرای پر را ناگهان خالی کردند و نمی دانم چطور ما را اسکان دادند. در مورد اینکه اصرار به برگزاری اردو در این شهر داشتیم دلیلش علمی بود که پس از بازی و در کنفرانس، آقای جلالی درباره آن توضیح خواهد داد. نکته دیگر درباره حضورمان در این مهمانسرا این است که آنجا فقط 15 اتاق دارد و نصف کادرفنی تیم پیکان مجبور شدند شب را در عسلویه مستقر شوند. 8 نفر از اعضای کادرفنی پیکان شب گذشته در عسلویه بودند و مابقی تیم در شهر جم مستقر شدند.


او اضافه کرد: کسی در این چند وقت درباره کیفیت محل اسکان پیکان در جم صحبتی نداشت. حتی به ما گفته بودند این مهمانسرا کیفیت پایینی دارد و ما درباره آن هیچ صحبتی نکرده بودیم.  ما اصلا درباره کیفیت اسکان صحبت نکرده بودیم فقط صحبت پیکان درباره استقرارش در جم بود که باز هم می گویم این موضوع علمی بوده. بعضی از دوستان گفته بودند فاصله ای از عسلویه تا جم نیست. مگر فاصله شهرقدس تا هتل المپیک چقدر است که پیکانی ها اینطور گفته اند. ما یک ساعت و 10 دقیقه از دیشب در گرما بودیم و اکنون مسیر عسلویه تا جم را طی می کنیم و 50 دقیقه دیگر برای رسیدن به جم فاصله داریم.


مددی در پایان گفت: ما مشکلمان همین طی مسافت بود و نه چیز دیگری، ما درباره کیفیت به هیچ عنوان صحبت نکرده بودیم. اکنون تیم در شهر جم مستقر است و ما در حال اضافه شدن به آنها هستیم و امیدوارم که امروز مقابل پارس جم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها