کد خبر : 1452102 | 14 مرداد 1396 ساعت 15:40 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

همه در انتظار بازگشت آقای ناراضی به تمرینات رئال

کریستیانو رونالدو طبق برنامه باید از امروز در تمرینات رئال حاضر شود.

همه در انتظار بازگشت آقای ناراضی به تمرینات رئال

به گزارش "ورزش سه"، بیش از یک ماه از تیتر طوفانی نشریه آبولای لیسبون می گذرد؛ تیتری که به نارضایتی رونالدو از زندگی در کشور اسپانیا و ترک احتمالی رئال اشاره داشت.

همزمان با شکایت دادستانی مادرید از رونالدو به اتهام تقلب مالیاتی 14.7 میلیون یورویی، رونالدو که در اردوی تیم ملی کشورش در روسیه حضور داشت از عدم تمایلش برای بازگشت به مادرید و جدایی احتمالی اش خبر داد. این خبر البته هرگز از زبان او شنیده نشد و تنها آبولا بود که چنین ادعایی را مطرح کرد.

 

 

1233432

 

 

کمی بعد رئیس باشگاه رئال در مصاحبه ای عنوان داشت که هیچ کوتاهی در حق رونالدو نکرده و به دفاع تمام قد از او در مقابل اتهامات وارده پرداخت. یک هفته شایعات مختلفی در مورد رونالدو و جدایی اش شنیده می شد ولی با سکوت رونالدو به تدریج همه دریافتند که عصبانیت او مقطعی بوده است.

 

رونالدو پس از جام کنفدراسیون ها راهی تعطیلات شد و حالا با گذشت 37 روز و طبق برنامه باید در کمپ والدبباس حضور یافته و رسما تمرینات پیش فصل خود را شروع کند.

در جریان تور آمریکای رئال، زیدان چند بار صراحتا تاکید کرد که از بابت رونالدو نگران نیست و در تماس تلفنی با او اطمینان پیدا کرده که او در رئال خواهد ماند ولی شب گذشته با انتشار بخشی از صحبت های رونالدو در دادگاه 5 روز پیش، مبنی بر اینکه او به دلیل مشکلات مالیاتی دوست دارد به انگلیس برگردد، باعث شده تا بازگشت رونالدو به تمرینات، حالا یک بار دیگر از اهمیتی دوچندان برخوردار شود.

در مادرید همه منتظر حضورآقای رئیس (رونالدو)در کمپ والدبباس و واکنش های این حضور نشسته اند.

رونالدو مطمئنا به بازی سوپرکاپ اروپا مقابل یونایتد که 17 مرداد برگزار می شود نخواهد رسید ولی امیدوار است خود را به بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا مقابل براسلونا برساند.

دیدگاه‌ها