کد خبر : 1453043 | 19 مرداد 1396 ساعت 10:50 | 134.5K بازدید | 0 دیدگاه

رمز خرید؛ زیدان - میاتوویچ

شوک به بارسا؛ خیز بلند رئال برای جذب دمبله

بعد از پایان نشست روز سه شنبه بارسلونا و دمبله، حالا رئال مادرید هم برای جذب عثمان دمبله وارد عمل خواهد شد.

شوک به بارسا؛ خیز بلند رئال برای جذب دمبله

 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا حرکت جدید خود را برای دمبله بعد از سفر هیئتی از این باشگاه به آلمان و شنیدن درخواست 150 میلیون یورویی دورتموند برای فروش ستاره فرانسوی خود آغاز کرده است اما مدیران کاتالانی نمی خواهند در این رابطه نگرانی خود را ابراز کنند، زیرا می دانند ابراز نگرانی به منزله پرداخت بیشتر به همتای آلمانی خواهد بود.

 

اما در این میان رئال مادرید هم برای خرید دمبله وارد عمل شده است. در حالیکه به نظر می رسد تلاش کهکشانی ها برای جذب امباپه ناکام مانده، جذب دمبله ستاره هموطن او و بازیکن مورد علاقه بارسا می تواند راه حل خوبی قلمداد شود.

 

 

1233488

 

 

جذب دمبله می تواند مشکل خط حمله لوس بلانکوس در سمت راست را حل کرده و در هنگام غیبت احتمالی گرت بیل، این بازیکن قادر به خلق مثلث قدرتمندی در کنار بنزما و رونالدو باشد.

 

استراتژی رئال برای جذب دمبله؛

اما کهکشانی ها برای حرکت به سوی جذب دمبله اینگونه برنامه ریزی کرده اند؛ استفاده از پدراگ میاتوویچ ستاره سابق این تیم که رابطه بسیار خوبی با مدیر برنامه دمبله، موسی سیسوخو نیز داشته و بعد از به ثمر رساندن گل قهرمانی در سال 1998 برابر یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان، تبدیل به اسطوره مادریدی ها شده است.

 

دیگر مزایای رئال مادرید برای جذب دمبله، حضور زین الدین زیدان روی نیمکت این تیم است که می تواند عامل مهمی برای جذب ستارگان فرانسوی باشد و موفقیت های اخیر او آهن ربایی برای جذب هر ستاره ای خواهد بود.

 

 

1234173

 

 

شرایط خود دمبله

بارسا نمی خواهد برای جذب بازیکنی که بارها از رویای خود برای حضور در این تیم صحبت کرده عجله کند اما رفتار دمبله در روزهای اخیر نیز نشان از تمایل او به جدایی دارد.

 

در جریان عکس تیمی ابتدای فصل دیروز دورتموند، دمبله تمام وقت رفتاری جدی داشت و یک گوشه به تنهایی نشسته بود. همچنین پاک کردن نام دورتموند از بیوگرافی توئیتر و اینستاگرام این بازیکن حاکی از تمایل دمبله برای جدایی است.

 

در این میان  بعد از نبرد بر سر سبایوس و تئو هرناندز، دمبله می تواند اپیزود جدید رقابت میان بارسا و رئال بر سر جذب یک ستاره جدید باشد.

دیدگاه‌ها