کد خبر : 1453785 | 22 مرداد 1396 ساعت 11:51 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

حنطه: هدفمان موفقت فوتبال اراک است

علی حنطه سرمربی آلمینیوم اراک در اولین بازی توانست روبروی صبای قم به تساوی دست پیدا کند او که یک تیم تقریباً کامل از بومی های اراک را تشکیل داده حالا در هفته دوم به مصاف تیم مس رفسنجان می رود.

حنطه: هدفمان موفقت فوتبال اراک است

حنطه به خبرنگار "ورزش سه" گفت: هدف ما موفقیت فوتبال اراک است و تمام سعی خودمان را کردیم تا از پتانسیل های موجود فوتبال اراک استفاده کنیم. البته این پایان کار نیست و قطعاً از همین تیم خیلی از بازیکنان می توانند با پیشرفت خوب به تیمهای بزرگتر بروند و به نام فوتبال اراک کمک کنند.


سرمربی آلمینیوم اراک در ادامه گفت: مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است که از امکانات خیلی خوبی بهره می برد و شرایط مالی خوبی هم دارد همه اینها می تواند برگ برنده آنها باشد بر خلاف ما که شرایط خوبی را در شروع پیش فصل تجربه نکردیم اما برگ برنده ما بازیکنان یکدست و همدلی هستند و همچنین هواداران خوبمان که همیشه انرژی مثبتشان پشت تیم است و ما قطعاً برای کسب امتیاز به رفسنجان می رویم.


حنطه در پایان گفت: امیدوارم در لیگ امسال اتفاقات خاصی رخ ندهد و نظارت بیشتری بر فوتبال حاکم باشد چرا که بنده اعتقاد دارم سلامت فوتبال و سلامت جسمی بازیکنان از هر چیزی مهمتر است و امیدوارم مسئولین با نظارت ویژه ای حواسشان به موضوعات مختلف باشد تا شاهد یک لیگ پاک و جذاب باشیم.

دیدگاه‌ها