کد خبر : 1454079 | 23 مرداد 1396 ساعت 13:59 | 64.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

خشم بی سابقه بازیکنان رئال از داوری ال کلاسیکو

حتی برتری خیره کننده 1-3 در زمین بارسلونا نیز موجب نشد تا بازیکنان رئال در انتهای بازی خشم خود از عملکرد داور مسابقه را ابراز نکنند.

خشم بی سابقه بازیکنان رئال از داوری ال کلاسیکو

 انتهای ال کلاسیکو، رختکن رئال.

کهکشانی ها از کسب پیروزی در زمین بارسا در بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا خوشحال هستند و البته همچنان مشغول اعتراض به عملکرد داور بازی. بورگوس بنگوئت چه آ، داور 31 ساله اهل باسک ال کلاسیکو، اولین بار بود که چنین دیدار حساسی را قضاوت می کرد و البته مرتکب اشتباهات تاثیرگذاری هم شد.

 

 

1235077

 

 

او در نیمه دوم یک پنالتی اشتباه به ضرر رئال گرفت و کمی بعد رونالدو را به دلیل تمارض اخراج کرد در حالی که کارشناسان داوری در اسپانیا آن صحنه را پنالتی اخراج به ضرر بارسا می دانند. به طور حتم اگر داور بازی خطای پنالتی روی رونالدو را اعلام می کرد، اتفاقات بعدی(هل دادن داور توسط رونالدو) اتفاق نمی افتاد.

 

به ادعای مارکا، بازیکنان رئال می گفتند که در طول دوران ورزشی خود هرگز قضاوتی به این بدی ندیده بودند و اگر به دلیل 10 نفره شدن بازی برده را از دست می دادند، یک خاطره بسیار تلخ از ال کلاسیکو برای شان به یادگار می ماند. رئالی ها نگرانند که در طول فصل پیش رو بار دیگر از این اشتباهات داوری گریبان گیرشان شود.

دیدگاه‌ها