کد خبر : 1454154 | 23 مرداد 1396 ساعت 20:19 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

در اولین تجربه ی سرمربیگری نکونام؛

لیگ‌یک/ توقف دوباره‌ی خونه به خونه مقابل کرمانی‌ها

تیم فوتبال خونه به خونه در دومین دیدار خود هم برابر کرمانی‌ها قرار گرفت و دومین تساوی فصل را در دومین دیدار تجربه کرد.

لیگ‌یک/ توقف دوباره‌ی خونه به خونه مقابل کرمانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"،  امروز تیم مس کرمان در شرایطی در چارچوب دومین هفته ی لیگ آزادگان میزبانی تیم خونه به خونه را بر عهده داشت، که جواد نکونام سرمربی جدید این تیم بابلی از روی سکوها بازی را دنبال می کرد.


این دیدار در شرایطی با تساوی 2 بر 2 به اتمام رسید، که دیدار دو تیم دو نیمه ی متفاوت را تجربه کرد. در نیمه ی اول تیم خونه به خونه اگرچه با گل زودهنگام رامتین سلیمان زاده در دقیقه 13 از میزبان خود عقب افتاد، ولی در ادامه با دو گل دقایق 14 و 23 از روح الله باقری و مجتبی رمضانی، از شکست پیروزی ساختند؛ این برتری تنها برای دقایقی پایدار بود و مهدی تیکدری 13 دقیقه ی بعد حساب کار را با تساوی 2 بر 2 عوض کرد.


نیمه ی اول این دیدار اگر چه با تساوی خاتمه یافت ولی تیم میهمان بر حریف خود برتری داشت ولی در نیمه ی دوم شرایط بازی تغییر کرد و به نظر می رسید تیم خونه به خونه قصد دارد در خانه ی حریف از تساوی به دست آمده حراست کند و در پایان هم علیرغم اینکه مالکیت توپ و میدان در نیمه ی دوم در اختیار تیم مس کرمان بود، دو تیم به تساوی پر گل 2 بر 2 رضایت دادند.


تیم خونه به خونه در اولین هفته نیز مقابل مس رفسنجان صف آرایی کرده بود و به تساوی دست یافته بود، در حالی که تیم مس کرمان در اولین دیدار خود با یک گل شهرداری تبریز را شکست داده بود.


جواد نکونام سرمربی نام آشنای تیم خونه به خونه در این دیدار به دلیل صادر نشدن کارت بازی از جایگاه ویژه بازی را دنبال می کرد.

 

دیدگاه‌ها