کد خبر : 1454242 | 24 مرداد 1396 ساعت 10:52 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

داور، ما و هواداران ملوان را عصبانی کرد

دست نشان: چرا رییس هیات کرج وسط زمین بود؟

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی نسبت به داوری دیدار تیمش مقابل اکسین البرز به شدت انتقاد کرد.

دست نشان: چرا رییس هیات کرج وسط زمین بود؟

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملوان انزلی در هفته دوم لیگ دسته اول مقابل اکسین البرز شکست خورد. نادر دست نشان سرمربی ملوانان درباره شکست تیمش ، حاشیه های بازی، داوری و برخی مسائل دیگر صحبت هایی انجام داد که در ادامه آمده است:

 


ارتفاع کرج از دریا تاثیرگذار بود
بازی سنگینی با اکسین داشتیم. تیم اکسین تیم خوبی و پر مهره ای بود و از نظر مالی هم شرایط خوبی دارند و از مربی جوانی برخوردار هستند. ارتفاع کرج از سطح دریا هم روی تیم ما تاثیر منفی گذاشت و گل به خودی تیم ما روحیه بازیکنان ما را خراب کرد. در ادامه هر چقدر تلاش کردیم نتوانستیم به گل برسیم.

 


مقصر این شکست من هستم
در برنامه تیمی خودمان اصلا بازی مستقیم نداشتیم و برنامه ما پشت دفاع چپ و راست حریف بود. روز خوب بازیکنان ما نبود و مقصر این شکست من هستم که نتوانستم بازیکنان را خوب هدایت کنم.

 


انتقاد از داوری
چیزی نمی توانم بگویم داور قضاوت ضعیفی انجام داد در نیمه اول چندین صحنه اشتباه داشت و در هر خطا ۳۰ ثانیه وقت تلف می شد داور در این بازی فقط 10 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. در همان وقت اضافه دروازه بان و دفاع مصدوم شدند پزشک وارد زمین می شود و به مداوای بازیکنان اکسین می پردازد و جالب است که داور بازیکن مصدوم را به بیرون زمین نمی فرستد و ادامه بازی می دهد. شاید قانون تغییری کرده است در وقت اضافه هم کلی وقت تلف کردند ولی داور یک ثانیه وقت اضافه نگرفت. در وقت اضافه هم دو دقیقه وقت اضافه داشتیم به جوانی و بی تجربگی داور نیست به شهامت داور ربط پیدا می کند. در صحنه پنالتی که برای ما اتفاق افتاد ما از 50 متری دیدیم که دفاع با دست زد ولی داور ندید و می گویند صحنه هایی را که داور نمی بیند جز صحنه هایی هست که انگار اتفاق نیفتاده است و ما هم تابع همین قانون کمیته داوران می شویم ولی این کار قشنگی نیست.

 

1235199


چرا رییس هیات کرج وسط پیست بود؟
من به داور اعتراضی نکردم اگر اعتراض می کردم داور یکبار به من تذکر می داد. رییس هیات فوتبال البرز جایگاهش کجاست؟ چرا وسط پیست بود؟ چرا به داور می گوید که کمک ها را بگیر و بازی را تعطیل کن و داور هم گوش می کند؟ رییس هیات به چه اجازه ای وارد زمین می شود؟ احترام ایشان واجب است اما در زمین ناظر داریم. داور چهارم داریم. شما حق نداری وارد زمین بشوی. 

 


نمی توانم بپذیرم
من فقط به ناظر بازی اعتراض کردم هوادار ما به پنالتی که برای ما گرفته نشد  و به رییس هیات البرز اعتراض کرد.  جالب است که داور حرف رییس هیات را گوش می کند و بازی را تعطیل می کند. این حرکات من را ناراحت و عصبی می کند. این را من نمی توانم بپذیرم. یعنی ما در انزلی هم باید همین حرکات را انجام بدهیم؟ من به ناظر بازی گفتم که این کار را گزارش دهد و آقای محمود زاده باید برخورد کند.

 


عذرخواهی می کنم اگر...
اگر داور بازی گزارش کند که من اعتراض کردم من همین جا عذر خواهی می کنم. من از اشتباهات داوری حرص می خورم. هم تیم من بد بازی کرد و هم داوری روز خوبی نداشت. تیم من باخت، من باختم اما داور نباخت. داور اشتباه کرد و تابع عوامل غیر واقعی فوتبال بود و تماشاگران ما را عصبانی کرد. ما ناراحت هستیم که این آقا باعث عصبانیت هواداران ما شد. هواداران ما به داور اعتراض نکردند. ما مدعی هستیم و سی و دو هفته دیگر باقیمانده تا جبران کنیم.

دیدگاه‌ها