کد خبر : 1455747 | 30 مرداد 1396 ساعت 16:07 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

از نظر فنی از لوکا رضایت داریم

نصیرزاده: 50 درصد تیم ناقص است

مدیرعامل گسترش فولاد علت ناکامی تیمش را در تکمیل نبودن تیم می داند و در این رابطه می گوید پنجاه درصد از تیم تکمیل است اما با یارگیری به دنبال تکمیل مجموعه هستیم.

نصیرزاده: 50 درصد تیم ناقص است

به گزارش "ورزش سه"، گسترش فولاد یکی از تیم های لیگ برتری محسوب می شود که در بازی های انجام شده موفق نشد نتایج قابل قبولی به دست بیاورد. آنها که در چهار بازی اخیر خود سه شکست و یک پیروزی به دست آوردند این روزها در قعر جدول رده بندی حضور دارند، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل گسترشی ها در رابطه با اوضاع فعلی به صحبت پرداخت. او گفت: این روزها مشغول تکمیل تیم هستیم، همانطور که خیلی از تیم های لیگ برتری در حال تکمیل خود هستند ما هم در حال یارگیری هستیم تا بتوانیم در ادامه رقابت ها با تمام توان به میدان برویم.

نصیرزاده درباره نتایج ناموفق تیم گسترش فولاد گفت: متاسفانه تیم ما کامل نیست و یکی از دلایلی که نتیجه خوبی به دست نیاوردیم همین موضوع ناقص بودن تیم است، به جرات می گویم ما اکنون 50 درصد شاکله تیم را تشکیل دادیم و باید با تکمیل 50 درصد دوم شرایط را ایده آل کنیم و بتوانیم با تیمی کامل بازی های خود را به انجام برسانیم. متاسفانه مصدومیت این بازیکنان در چهار هفته ابتدایی ضربه سنگینی به تیم زد اما مشکل خاصی وجود ندارد و با جمع و جور شدن مجموعه می توانیم به امتیازات مناسبی که مدنظرمان است دست پیدا کنیم.

 

او در رابطه با مصدومیت هافبک این تیم و خروج نام وی از لیست گسترش فولاد گفت: نقی زاده یکی از بهترین بازیکنان ما بود که متاسفانه دچار مصدومیت شد، در حال حاضر به این نتیجه رسیده ایم نام او را تا نیم فصل از لیست خارج کنیم و پس از آن بررسی کنیم که چه زمانی می تواند به میادین بازگردد. متاسفانه علاوه بر نقی زاده، مسعود ابراهیم زاده و مهرداد قنبری دو بازیکن بسیار خوب ما هستند که آنها نیز دچار مصدومیت و مجبور به جراحی شدند، البته نام آنها برخلاف نقی زاده از لیست تیم خارج نمی شود.

مدیرعامل گسترش فولادی ها در رابطه با ارتباط این تیم با تیم ماشین سازی تبریز گفت: به هرحال مالک باشگاه تشخیص دادند و اقدام به این کار کردند اتفاقا این موضوع باعث شد تا ارتباط این دو باشگاه با یکدیگر خیلی بهتر از گذشته شود و به همین دلیل تصمیم داریم به مبادله چند بازیکن با یکدیگر بپردازیم.

 

نصیرزاده در پایان در رابطه با میزان رضایت از سرمربی گسترش فولاد گفت: انصافا لوکا بوناچیچ از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد و این موضوع در بازی های تیم نیز نمایان است، کمی بدشانس بودیم که به امید خدا آن نیز برطرف می شود و می توانیم به نتایجی که مدنظرمان است دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها