کد خبر : 1457468 | 06 شهریور 1396 ساعت 23:24 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

چرا ورزشگاه امام رضا میزبان بازی‌ها نیست؟

مدیر عامل ترتیب بدنی آستان قدس رضوی و فرماندار مشهد توضیحاتی در خصوص عدم برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا ارائه کردند.

چرا ورزشگاه امام رضا میزبان بازی‌ها نیست؟

به گزارش "ورزش سه"، علی‌اکبر هاشمی جواهری در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود درباره عدم استفاده از ورزشگاه امام رضا مشهد اظهار کرد: شورای تامین پای کار بوده و هنوز اجازه بازی‌های لیگ برتر را در این استادیوم نداده است؛ تمام مسئولان آستان قدس آمادگی برگزاری مسابقات را دارند و آقای تاج هم اعلام آمادگی کردند.


او ادامه داد: سعی داریم بازی ملی برای افتتاح این ورزشگاه انجام شود ولی اگر این اتفاق نیافتاد، با توجه به اینکه دو تیم لیگ برتری داریم، به مسئولان دو باشگاه می‌گوییم تا این ورزشگاه با حضور آنها افتتاح شود.


هاشمی جواهری تصریح کرد: فرماندار مشهد یک سری نکاتی را درباره انجام بازی در ورزشگاه امام رضا، مثل ایجاد گیت و تقسیم بندی تماشاگران گفتند که ما هم اعلام نمودیم هیچ حرفی نداریم و همین الان هم به فدراسیون فوتبال گفتیم آماده هستیم تا در نخستین بازی تیم ملی این ورزشگاه افتتاح شود و بعد از آن نیز میزبان بازی‌ها باشیم.


مدیر عامل ترتیب بدنی آستان قدس رضوی با بیان اینکه اگر شورای تامین مشهد اعلام آمادگی کند حاضر به انجام بازی در ورزشگاه امام رضا هستیم، گفت: اگر نخستین بازی در ورزشگاه امام رضا، مسابقه‌ای ملی باشد رضایت کامل داریم وگرنه برای میزبانی بازی‌های لیگ برتر نیز هیچ مشکلی نخواهیم داشت.


وی ابراز کرد: ورزشگاه ثامن از رده خارج نیست ولی کلاس استادیوم ثامن متفاوت است؛ ما کاملا آمادگی میزبانی را داریم و اگر آقای فرماندار قول دهند ایمنی تامین شود، می‌توانیم میزبانی بازی ها را در استادیوم امام رضا داشته باشیم؛ ولی ترجیحا اگر به جای مسابقه باشگاهی، بازی ملی باشد بهتر خواهد بود.


هاشمی جواهری یادآور شد: علاوه بر کیفیت مطلوب چمن، پیست دو و میدانی ورزشگاه امام رضا یکی از بهترین‌های دنیاست که تمام استانداردها را دارد؛ به فدراسیون‌های فوتبال و دو و میدانی اعلام کردیم آمادگی میزبانی مسابقات را داریم و یکی از اولویت‌های اصلی ما استفاده از ورزشگاه امام رضا است.


مدیر عامل ترتیب بدنی آستان قدس رضوی با بیان اینکه ورزشگاه امام رضا از هر نظر آماده بازی‌ها بوده ولی مسائلی مثل فنس‌کشی و ... برای میزبانی مسابقات وجود داشته که در صدد رفع آنها هستیم، عنوان کرد: تمام مجموعه آستان قدس رضوی این تکلیف را به بنده کرده تا در نخستین فرصت در استادیوم امام رضا شاهد برگزاری بازی باشیم.


وی تاکید کرد: نقطه نظرات شورای تامین جدای از مسائل ورزشگاه‌ها و جانبی است ولی در تلاش برای رفع نواقص هستیم؛ حدود دو هفته برای رفع نواقص زمان نیاز است که پس از آن هیچ محدودیتی در برگزاری مسابقات نداریم و حاضر به تکمیل رفع مشکلات جزئی هستیم تا با ایجاد امنیت توسط شورای تامین شاهد افتتاح ورزشگاه با یک مسابقه باشیم.


* فرماندار مشهد: مشکلات ورزشگاه امام رضا باید رفع شود


محمد رحیم نوروزیان، فرماندار مشهد در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود درباره عدم برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا ابراز کرد: نواقصی وجود دارد که باید برطرف شود؛ ورودی و خروجی‌ها آماده نبوده و مسیر شمالی و جنوبی ورزشگاه که به سالن‌های مجاور دسترسی دارد باید بسته شود؛ مشکلاتی از قبیل فنس‌کشی هم وجود دارد.


وی ادامه داد: زمان رفع نواقص را باید اهل فن بگویند، ولی در صورت برطرف شدن آنها ما نیز هیچ مشکلی برای تامین امنیت استادیوم امام رضا نداریم.

دیدگاه‌ها