کد خبر : 1458995 | 14 شهریور 1396 ساعت 11:43 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

منتظریم تکلیف باشگاه برای تیمداری روشن شود

درخشان: فعلا همه چیز در نفت تعطیل است!

سرمربی تیم نفت تهران اعلام کرد با ادامه روند بلاتکلیفی این باشگاه کار برای آینده بسیار سخت می شود.

درخشان: فعلا همه چیز در نفت تعطیل است!

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط باشگاه نفت تهران عنوان کرد: ما بلاتکلیف هستیم. منتظریم تا مسئولان باشگاه با وزارت نفت به توافق برسند تا تکلیف باشگاه روشن شود. هیچ چیز دست من و همکارانم و بازیکنان نیست. فقط باید انتظار بکشیم تا شرایط مشخص شود.


وی ادامه داد: تمرینات تیم ما تعطیل است و بازیکنان هم مشغول استراحت هستند. این بلاتکلیفی واقعا آزاردهنده است اما چاره ای نیست و باید ببینیم چه شرایطی برایمان رقم می خورد. قطعا با این شرایط حتی اگر مدیران باشگاه تصمیم به ادامه تیمداری بگیرند، هم کار برایمان سخت خواهد بود. 


سرمربی نفت تهران تاکید کرد: الان فصل نقل و انتقالات است و همه مشغول یارگیری هستند اما ما هیچ چیزمان روشن نیست. نفت نماینده ایران در آسیا است و با این شرایط مشخص نیست چه اتفاقاتی در انتظارمان است. امیدوارم طی یکی، دو روز آینده تکلیف مشخص شود و باشگاه نظر نهایی اش را به ما اعلام کند.


درخشان در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی کند ادامه دادن با این شرایط صلاح نیست، بیان کرد: قطعا شرایط سخت است اما من تصمیم گیرنده نیستم. وقتی هیچ چیز در باشگاه مشخص نیست، چطور می توانیم تصمیمی بگیریم؟ منتظر هستیم تا به ما بگویند چه زمانی به تمرینات بیایید.


وی درباره مسائل مالی گفت: کادرفنی و من که از ابتدای حضورم یک ریال هم دریافتی نداشتیم؛ اما بازیکنان 10 درصد پول دریافت کردند؛ اما در کل همانطور که گفتم همه چیز بلاتکلیف است.

دیدگاه‌ها