کد خبر : 1459147 | 14 شهریور 1396 ساعت 20:58 | 73.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی سوریه:

حکیم: از جدیت ایران تعجب کردم

ایمن حکیم در نشست خبری بعد از دیدار با ایران حاضر شد.

حکیم: از جدیت ایران تعجب کردم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوریه با تساوی در ثانیه های پایانی راهی پلی آف شد. ایمن حکیم سرمربی تیم ملی سوریه در پایان بازی با حضور در نشست خبری درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

به خواسته های خود در ایران دست پیدا کردیم

 

از همه بازیکنان تشکر می کنم که با اراده در زمین ظاهر شدند. من به این نتیجه رسیدم که تک تک بازیکنان روحیه برد داشتند و امروز می خواستند نتیجه لازم را بگیرند. با تمام سختی هایی که داشتیم، با کمک خدا و با رعایت تمام مسائل فنی به این مهم دست پیدا کردیم. بازی بسیار سنگینی داشتیم؛ اما نتیجه لازم را گرفتیم. تیم ایران بسیار قوی است؛ اما با لطف خدا با برنامه هایی که داشتیم به خواسته خود رسیدیم. ایران بهترین بازی را برابر ما انجام داد؛ اما خوشحالم که نتیجه گرفتیم و خدا را شکر می کنم.

 

وقت کشی نکردیم


من وقت کشی بعد از گل اول ندیدم. ما می دانستیم ایران به ما گل خواهد زد و برای این موضوع آماده بودیم. ایران بهترین بازی خود را انجام داد. می دانستیم که گل های زیادی در پیش است و برای این موضوع آماده بودیم. ایران تیم بزرگی است؛ اما ما هم برابر ایران در کشور ایران نمایش خوبی داشتیم و به خواسته های خود دست پیدا کردیم.

 

از جدیت ایران تعجب کردم


مرحله اول را رد کردیم و برای آینده برنامه داریم. ما سخت ترین راه را نسبت به دیگران داشتیم. ما 10 بازی خارج از خانه داشتیم و شرایط برای ما بسیار سخت بود؛ اما کار مهمی انجام دادیم. دیروز هم گفتم ایران تیم بسیار خوبی است و بازی خوبی ارائه داد. ایران خیلی قوی ظاهر شد و من از این موضوع تعجب کردم.

 

ایران از استرالیا و عربستان قوی تر است


برابر ایران بازی خوبی انجام دادیم و می دانیم که می توانیم برابر استرالیا و عربستان نیز این نمایش را تکرار کنیم. ایران از این دو تیم قوی تر بود و ما می دانیم که می توانیم هر دو تیم عربستان و استرالیا را مغلوب کنیم. یک ماه وقت داریم و می توانیم در این مدت برای این دیدار آماده شویم.

دیدگاه‌ها